ETT ÅR HAR GÅTT..

I dag er det nøyaktig ett år siden vi overtok huset her på Vinderen. Det er litt rart å tenke på hvor fort tiden går. Jeg husker vi telte ned uker og dager før selve overtakelsen og nå er vi i oktober igjen. Selv om jeg bodde noen måneder i Ulrik sin leilighet før vi flyttet hit, så ble vi jo liksom ikke ordentlig samboere før vår første felles bolig. I kveld skal vi derfor feire året som har gått og samboerskapet vårt med god mat, vin og jacuzzi. Det blir hyggelig!

Dagen i dag startet tidlig hos negldesigneren min på Frogner, deretter ble det litt shopping på veien hjem. Jeg klarer bare ikke å gå forbi butikkvinduene om dagen. En liten kaffe ble fort til to nye bukser, to nye gensere og en ny skjorte. Hehe! Det var veldig fine ting da. Høstfargene er virkelig noe for meg. Jeg elsker strikk, skinn, semsket stoff og ikke minst fargen sennepsgul. Kan vi utsette vinteren og bare kose oss videre med disse høstplaggene i lang tid fremover? For min del kan vi hoppe over både november og desember, sånn værmessing i hvertfall.. Jeg trenger tiden før bryllupet og gleder meg alltid til jul, men dere skjønner sikkert hva jeg mener.



Tipper jeg kommer til å bruke de nye buksene i helgen. Gleder meg til å vise dere de på! Det er faktisk mine første slengbukser. Jeg trodde ikke det var noe for meg helt til i dag. Det er jo kjempestilig! Men nok fjas..Nå skal jeg hive i meg noe lett mat og komme meg på trening. Ha en fin torsdag videre! Vi blogges ♥  

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg