YVES SAINT LAURENT

God kveld, fininger! Jeg ville bare vise dere min nye lille skatt, som har vært med meg på båttur i dag. YSL cross body bag. Jeg har lenge ønsket meg en rød liten veske og stod mellom flere alternativer fra blant annet Louis Vuitton, men tenkte det var på tide med noe annet. Jeg ønsker ikke å være “hun med Louis Vuitton veskene”. Selv om jeg er stor tilhenger av det merket så finnes det så ufattelig mye mer som er fint. Nå som jeg har fått øynene opp for YSL ble ønskelisten lang. Jeg får vel bare jobbe videre og gjøre meg fortjent til noe mer..

I mine øyne passer den perfekt til både hverdag og fest. Jeg får plass til mobil, lipgloss, bankkort, hårbørste og nøkler i vesken. Det holder lenge for meg. Kameraet har jeg som regel hengende på meg uansett, siden jeg er nødt til å ha det lett tilgjengelig. Det ble en luftig, men fin kveld for lille YSL og meg. Uansett hvor hardt jeg tviholder på denne sensommeren, så kjenner jeg dessverre at høsten er på vei. Høsten er fin på mange måter. Jeg skulle bare ønske at vi fikk noen varme solstråler til ♥

kjole: Nelly/ Sko: Blizz/ Veske: Yves Saint Laurent

Photos: @mrulriknygaard

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg