KAKESMAKING

Vi har vært på prøvesmaking i dag for å finne ut av hvordan type kake vi ønsker til den store dagen. Gud, så mye godt! Planen min om å spise sunt denne uken røyk altså dag to. Haha! Men det var det verdt. Det er min søte venninne Ingrid som designer byllupskaken vår. Jeg er så imponert over alt hun har fått til med sitt sukkersøte firma. I utgangspunktet er jeg ingen kakemoms. Jeg hater bløtekaker og alle lignende kaker med krem, men dette var virkelig noe annet. Ikke bare var disse kakene fantastiske å se på, men de smakte også helt himmelsk. Ulrik hadde flere favoritter, mens jeg hadde en klar vinner fra starten. Heldigvis for meg var min favoritt også en av de Ulrik likte best. Bringebær med hvit sjokolade.. Halleluja!

Prøvesmaking er virkelig noe alle kommende brudepar bør sette av tid til og gjøre sammen. Det er utrolig hyggelig og ikke minst romantisk. Det var rart å se Ulrik i øynene mens vi smakte på de forskjellige kakene. Eventyret mitt ble vårt og det føltes så virkelig. Ulrik sa det så fint: “Nå er det ingen vei tilbake”. Hehe! Da lo vi godt, Ingrid og jeg.. Var det kaken som skulle få han til å innse det? Litt sent, men bedre sent enn aldri. For min del er det lenge siden denne tanken slo meg. Et ja er og blir et ja fra meg.

Nå blir det torsk til middag med grønnsaker som tilbehør. Det legger seg nok fint på toppen av den lille sukkerbomben fra Hancock ♥




15 kommentarer

Siste innlegg