BITCHN BROWS

Behandlingen og produktene er sponset 

Jeg har aldri vært så fornøyd som jeg er med brynene mine akkurat nå. Senest i går var det flere som kommenterte de. Nå har jeg stelt brynene mine hos Beauty House Oslo for andre gang og jeg stortrives med den nye formen de har fått. Det føles rett og slett som en stor forvandling i hele ansiktet. En forvandling jeg bare elsker! Hos Beauty House Oslo har de veldig dyktige brynsdesignere, som farger, napper og styler bryn tilpasset deg. Personlig liker jeg å ha brynene mine ganske tykke og markerte. Etter en mislykket runde med permanent makeup for noen år siden har jeg prøvd og feilet med det ene etter det andre. Til slutt måtte jeg bare innse at mitt eneste valg var å la brynene være og spare ut så mye hår som mulig. Tolmodighet, kalles det. Nå som jeg endelig har fått det uttrykket jeg lenge har ønsket meg, kommer jeg til å gå til brynsdesigneren min for å opprettholde fasongen en gang i måneden. Jeg napper jo litt i ny og ne her hjemme også, men lar det meste være til de som faktisk kan det, nemlig brynsdesignerene på Beauty House Oslo. Har du lyst å fikse brynene dine før høsten? Timebestillinger gjøres på telefon (21 68 68 10) eller online her ♥

 

Produktene over er de jeg nå bruker for å opprettholde brynene mine på hjemmebane. Jeg starter med brynsbørsten og grer hårene til den fasongen brynene mine skal ha. Deretter bruker jeg brynspennen til å markere rundt brynene og til å fylle inn litt i midten. Til slutt legger jeg et tynt lag brynsskygge over begge brynene (jeg bruker den lyseste fargen), og avslutter med brown fix for å få en mest mulig naturlig look. Dere får kjøpt alle disse produktene i lokalene til Beauty House Oslo, som ligger i Frognerveien 44. Spør meg gjerne hvis dere lurer på noe, ellers kan dere lese mer om produktene her ♥  

19 kommentarer
    1. Sofie: Det kan jeg ikke forstå at du mener. Jeg tror du må ha vært veldig uheldig. Alle jeg har snakket med som går dit (uavhengig sposning) har sagt mye positivt om de ansatte. Dersom du tar en telefon til de er jeg sikker på at dere sammen kan løse det eventuelle “probmelet” 🙂

    2. Hadde vært veldig morsomt å sett noen før og etter bilder. Gjerne nærbilder også : ) er over gjennomsnittet interessert i øyenbryn

    3. Så fine bryn du hadde! Syns de ser veldig fyldige og naturlige ut! Er deilig at man kan betale noen for å ordne brynene! Jeg klarer ikke å gjøre det selv og gråter nesten bare jeg må nappe et hår på egenhånd fordi de er så vonde å få ut så går heller til en profesjonell enn å gjøre det selv! Går mye fortere også 🙂

    4. Ariel: Det nederste bilde i innlegget ble tatt på onsdag i salongen rett etter napping, farging og styling av brynene, så det er jo et slags “etterbilde” 🙂

    5. Leste du tok permanent makeup? Hvordan så det ut den gangen og hvor lenge varte det før alt ble borte? Har du bilder?

    6. Anonym: Det så forsåvidt helt ok ut når jeg tok det, men det var fordi jeg ikke visste bedre. Hun som tok det på meg tegnet opp brynene mine altfor høyt til mitt ansikt og i forhold til hvor hårene mine faktisk gror. I dag angrer jeg veldig på at jeg tok det og vurderer å få det lille som er igjen fjernet med laser. Jeg har ingen bilder, dessverre.. Men det synes som sagt enda, og jeg kom ikke en gang tilbake for påfyll.. I dag bruker jeg cocealer/foundation for å dekke over det som er igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg