HØSTENS KULESTE TILBEHØR

God tirsdag, alle! Jeg stikker bare innom for å vise dere dagens antrekk. Skoene er blitt en av mine flate favoritter i sommer. Jeg har brukt de masse på båten, og kommer til å bruke de mye også denne høsten. Den åpne detaljen på siden er bare så meg, og spesielt lekker nå som jeg ennå har litt brunfarge på beina. Hatten tas i bruk for første gang i dag. Perfekt på grå dager som dette, hvor man aldri kan være helt trygg på været. Dere kommer til å se meg mye i ulike hatter fremover. Det er jo så stilig! Definitivt høstens kuleste tilbehør. På ønskelisten står hatter i fargene mørkegrønn, mørkeblå, vinrød og sort. Det som er så fint når jeg bruker slike hatter er at jeg føler jeg meg både casual og pyntet på en gang. En perfekt kombinasjon i hverdagen. Man får litt oppmerksomhet med hatt på hodet, men det er jo bare gøy. Sålenge jeg føler meg vel og Ulrik synes jeg er fin, så holder det i massevis.

Tør du å bruke hatt denne høsten? Det er ikke et dumt spørsmål, for jeg kjenner nemlig flere som ikke føler seg komfortabel med hatt på hodet. Jeg tror det bare er en vanesak.

I love the drama of a hat ♥




Genserkjole: Just Female/ Hatt: Zara/ Sko: Blizz/ Shorts: Dondup/ Bag: Louis Vuitton

Photos: @mrulriknygaard

12 kommentarer
    1. Veldig lekkert antrekk:) Jeg er nok ikke så komfortabel å gå med hatt her hjemme. Men nå når jeg snart reiser til Kreta, da kommer jeg nok til å kjøpe meg en hatt ja;)

    2. Kjempekult antrekk👌 Jeg har det dessverre slik med hatt. Det er bare noe som blir helt feil. Etter et par kvartaler så tar jeg den av. Føler meg bare så dum med den. Men på andre digger jeg det. Merkelig! Ha en fin dag fine du.
      Klem

    3. Kms: Takk for det! Hehe! Jeg forstår godt hva du mener. Følte litt på det før i tiden selv. Det er som sagt en vanesak 🙂

      Ha en fin dag du også!

    4. Det kan være lurt å gå for en mindre hatt, den vil kle ansiktet ditt bedre, i og med at du har høy panne og et ellers kort ansikt.
      på den måten slipper du at ansiktet ditt ser “sammentrykt” ut.

    5. L.A: Jeg liker denne hatten og jeg liker hvordan jeg ser ut med den, dermed velger jeg å bruke den uansett om du synes jeg ser sammentrykt ut eller ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg