MINE 6 FAVORITTER TIL SOLFERIEN

Hei, dere! Nå er jeg i full gang med pakkingen. Vi reiser til Marbella i morgen tidlig, så alt som skal forberedes må gjøres i dag. På dagens gjøremål står vasking av klær, fiksing av negler, trening, et møte på Majorstuen og et par ærender i sentrum. Jeg har nå tatt meg en liten “pause” fra det hele for å vise dere mine 6 favoritter, som blir med meg på solferien. Nå er det nok etternavnprat for en stund på denne bloggen, synes jeg. Jeg brukte hele morgenen på å svare på mange av kommentarene deres. Det var tydelig at dette var et engasjerende tema for de fleste. Diskusjonen fortsetter på Nettavisen i dag. For dere som vil kan lese min endelige uttalelse her.

HER ER MINE FAVORITTER DENNE SOMMEREN:

♥ Badedrakt fra Agent Provocateur

♥ Sandaler fra River Island

♥ Solbriller fra Louis Vuitton 

♥ Solhatt fra Individ

♥ Strandbag fra Louis Vuitton

♥ Kimono fra River Island


Jeg gleder meg til å vise dere badedrakten på. Den er bare sååå fresh! Tenker jeg skal bruke den på en eller annen beach club litt senere denne uken. Først skal jeg jobbe litt mer med brunfargen. Hehe! Sist vi var i Marbella var vi på sesongåpningen til Nikki Beach, så denne gangen har vi tenkt til å teste ut noe annet. Kanskje Ocean Club.. Noen som har vært der før? 

15 kommentarer
    1. kjempe fin blogg! håper du koser deg masse idag:) god sommer videre.
      Hvis du har lyst kan du jo ta en tur innom bloggen min 🙂 klem <3

    2. julieeannaa.blogg.no inspirasj: Så hyggelig at du synes det! Jeg skal selvsagt ta meg en tur innom bloggen din. Masse lykke til med den og god sommer videre til deg også <3

    3. Kjempegod stemning på Ocean Club, men bestill seng på forhånd! Da er det større sjanse for å ligge der man vil, men tips er å velge seng på den siden langs med stranda. Da har man sol hele dagen og slipper skygge nesten hele dagen:)

    4. Ååå!! Du er utrolig heldig!! 🙂 nyt solen og send litt sol til Bergen 😀 Hehe
      Kos deg masse på tur 🙂

    5. – Jeg har opplevd mer enn de fleste på min alder sa du så fredig i en artikkel til side2.no. Skal vi se, jeg er 28, men vi er da ca samme alder? jeg har en mastergrad, jeg har en jobb jeg elsker og tjener godt over 700 000. Jeg har mann og ring på fingern, så jeg er faktisk en faktisk Frue, Kirurgfrue for å si det på ditt språk, jeg har et barn, jeg mistet min mor da jeg var 15, jeg mistet min bror da jeg var 21, jeg var i en ulykke da jeg var 17 som gjorde at jeg måtte kjempe meg tilbake og lære meg å gå igjen. Jeg har reist verden rundt, sett ulike kulturer, jobbet for leger uten grenser og sett mer elendighet enn jeg skulle ønske, men også sett mye vakkert og flott, ligget på flere strender med paraplydrink! Så fortell oss kjære Pilotfrue, hva har du opplevd mer enn de fleste 25 åringer?

    6. Skulle tro da, “kirurgfrue”, at du hadde hatt såppas erfaring med alle de opplevelsene at du skjønner at mennesker opplever “mer enn de fleste på sin alder” på ulikt vis. Jeg kan si det samme som deg, men på helt andre områder igjen, selv om vi også har opplevd noe likt ut i fra det du ramser opp. Pilotfrue kan også opplevd mye som ikke er vanlig for folk på hennes alder, men sannsynligvis ikke på samme områder som du. Som sagt; har du opplevd det du sier mener jeg at du burde ha forstått såppas. Spesielt fordi du har vært med i leger uten grenser, og burde da ha opplevd at det finnes ulike sjebner, og ulike måter å ha opplevd livet på i, og utenfor, den kulturelle normen.

    7. Kjære Julie, Nå rører du fælt. Det er jo akkurat det jeg spør om? Jeg sier ikke at jeg har opplevd mer eller mindre enn henne. Jeg spør hva “Pilotfrue” har opplevd som hun mener er mer enn de fleste 25 åringer?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg