5 GODE GRUNNER TIL Å SENDE HAN PÅ GUTTETUR

Hei, dere! Jeg kjørte Ulrik til flytoget klokken fem om morgenen i dag. Da var jeg mildt sagt trøtt, men jeg skulle jo heldigvis bare kjøre tilbake og legge meg igen, mens Ulrik skulle på guttetur. De har lenge hatt en årlig tradisjon hvor de reiser sammen til Gotland for å feste og ha det moro i 3-4 dager. Jeg sender han derfor avgårde i år igjen og håper at de får en kjempetur ♥

Jeg er som dere skjønner FOR både guttetur og jentetur. Det er noe eget ved å dra på tur med “gutta”, eller en weekend med “jentene”. La ingen ta fra deg det, heller ikke din aller kjæreste. Jeg har forbilder i familien som har levd slik i mange år og de er mer lykkelig enn noensinne. Altså, jeg har virkelig troen på at dette bidrar til noe positivt, forutsatt at forholdet er sterkt og stabilt.  

DERFOR SKAL DU SENDE HAN PÅ GUTTETUR: 

1. Han har lyst: Dersom kjæresten din lufter temaet, så har han lyst. Hvorfor skal han ikke få lov til å gjøre det han har lyst til? Selv om han er din, så må du for all del ikke sperre han inne. Send han avgårde og la han ha det gøy!

2. Det er bra for forholdet: Venner er noe av det viktigste vi har. La han ta vare på vennene sine og pleie det forholdet han har med de. Ønsker ikke du at han lar deg gjøre det samme? 

3. Du får alenetid: Alenetid er viktig for alle. Noen trives bedre alene enn andre, men jeg tror likevel at alle har godt av å være alene en gang i blandt. 

4. Du får flere dager med jentene: Bruk tiden på samme måte som han, sammen med dine venner. Når man er i et fast forhold, spesielt dersom man bor sammen, blir det som oftest mindre tid til alle de tingene du prioriterte da du var singel. Ta opp telefonen og ring jentene så fort du hører rykter om en ny guttetur! 

5. Du får respekt av vennene hans: Ikke vær “den kjipe dama”. Hun har ingen lyst til å verken glede eller ta hensyn til. Vær hun som viser tillit og du skal se de viser det samme tilbake. 

Nå er det en stund siden jeg selv har vært på jentetetur, men det blir nok ikke så lenge til. Jeg kunne tenke meg en liten bytyr til høsten. London kanskje? Enn så lenge skal jeg definitivt bruke disse dagene hvor han er bortreist med jentene hjemme i Fredrikstad. Det blir vin, bobler? Kos og utgang! Jeg ser virkelig frem til denne helgen ♥ 

13 kommentarer
    1. Helt enig 🙂 Samboeren min var en uke i syden med venner. Eneste som var kjipt, var at ikkje eg og kunne nyte varmen. Har lest bloggen din ganske lenge nå, men har ikkje vært flink til og kommentere. Har egentlig aldri vært det. Men er noe eget ved deg, så synes bare du fortjener den rosen du kan få. Du er ærlig, bein i nesa og viser deg for den du er. Da tenker eg på innlegget for lenge siden der det var snakk om golddiggers om eg ikkje husker feil, samt når du var ærlig med ka som hadde skjedd med deg. Så stå på, og ha en god helg kjære deg 🙂
      Når du reiser på turer med din kjære, går du gjennom crew inngangen eller vanlig sikkerhetskontroll da?

    2. Hei Julianne! Kommenterer aldri bloggen, men følte det var på tide å gjøre det nå.
      Liker bloggen din veldig godt, innleggene, bildene og alt du skriver. Så deg i Bogstadveien for noen uker tilbake, og du er så søt og pen! Virker som en sykt bra person. Skulle gjerne hatt en venninne som deg! Hehe
      Fint at du lar Ulrik dra på guttetur. Så han faktisk på snaphistoryen til Carina Dahl. Så ut som det var veldig god stemning der, med både jenter og gutter. Hvorfor ble ikke du med..:/ Ser jo at det er jenter der og. Hadde noen av guttene med seg dama kanskje.
      Ha en fortsatt fin kveld!

    3. Sååå enig med deg! Nå har ikke jeg kjæreste, men mener det å ha tid til seg selv og sine venner og ikke alltid “bare” være et par er bra for alle. Et stort pluss er jo at man har masse å fortelle om når man kommer tilbake til hverandre 🙂

    4. Thea: Hei, Thea! Så hyggelig at du liker bloggen <3

      Neste gang du ser meg må du jo hilse! Hehe 🙂

      Jeg har som sagt ingen interesse av å trenge meg på en årlig guttetur som har vært tradisjon i mange år. Den skal de få ha så lenge de ønsker. Både Ulrik og jeg kjenner Carina godt. Hun er en herlig jente. Morsomt at du kjente han igjen på snap forresten! Fortalte han det i telefonen akkurat 🙂

      Ingen av guttene i gjengen til Ulrik har med seg kjærestene sine, så det var helt sikker noen bekjente av de. Jeg stoler på Ulrik og det samme gjør heldigvis han tilbake.

      Ha en fin fredag, Thea! Håper du vil legge igjen en kommentar en annen gang også. Setter stro pris på det 🙂

    5. Ja det er veldig viktig at man stoler på hverandre i et forhold. Sånn at man kan gjøre ting hver for seg. De gir mye til forholdet på lang sikt også.
      Gleder meg til å se deg som brud 💜

    6. Tine: Godt det er flere som er enige med meg. Åååå! Så hyggelig at du gjør det! Nå fikk du meg faktisk til å få frysninger på ryggen. Jeg gleder meg sånn til å være brud 😀 <3

      Ha en fin fredag videre, Tine!

    7. Dette er ikke kritikk bare min mening om saken:)
      For meg er det en selvfølge, man er to forskjellige individer selv om man er i er forhold og dessuten burde man få gjøre akkurat det man selv ønsker selv om man er i et forhold.
      Det burde ikke være en unnskyldning for å bruke tid med venninner heller. Venninner bør alltid prioriteres. Vet i hvertfall at jeg ikke hadde syntes det hadde vært så kult å bare bli ringt til fordi kjæresten min ikke var hjemme;)

    8. Hei:) Jeg lurte på om du hadde noen tips til et bra utested i Fredrikstad? Hvor pleier du å gå ut når du er der? Kos deg på ferie:) Mange sommerklemmer fra Victoria

    9. Victoria: Hei, Victoria! Det som er med Fredrikstad er at utestedene går konkurs vært år også åpner det noe nytt.. Hehe! I år er det ganske bra på Nini Beach. Anbefaler et besøk 🙂

      Sender en stor sommerklem tilbake til deg, Victoria <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg