SAVE THE DATE

 

Hei, fine lesere! I og med at jeg har lovet dere å dele alt frem til den store dagen, så måtte jeg nesten vise dere denne søte lille saken også. Det er enda en god stund til selve helgen, men månedene går jo så fort. Når høsten kommer er vi alle i gang med nye og gamle rutiner, og jeg som alle andre vet at hverdagen bare flyr avgårde. Derfor vil vi sørge for at gjestene våre holder av disse datoene allerede nå i god tid. I dette minutt blir altså denne sendt rundt digitalt til venner og familie som er invitert i bryllupet.

Til familie og venner: Mer informasjon kommer i invitasjonene som sendes ut i slutten av august/starten av september ♥

Jeg har bestilt alt vi skal trykke av en søt jente som heter Maren, som driver Bryllupsdesigneren. Designet er inspirert av et eventyr. Ser dere hvilket? Mitt favoritteventyr ♥

Jeg gleder meg til å vise dere invitasjonene også.. De blir sååå flotte! Tirsdag 18. august har vi nytt møte med tante Karina på Undorn, og min gode venninne Desiree har nå booket oss inn i sitt rosa dansestudio “Elite Dance”. Brudevals står på planen. Det må ikke bare øves, men læres. Hehe! Så mamma.. Om du leser dette, så kan du forvente deg mange middagsbesøk av Ulrik og meg i Fredrikstad fremover..

Denne høsten blir som et eventyr! Ulrik og mitt sitt eventyr. Men nå er det nok bryllupssnakk og hjerter for i dag.. Følg gjerne Maren på @bryllupsdesigneren på Instagram, hvis dere vil se mer av hva hun lager. Skikkelig flink jente! 

16 kommentarer

Siste innlegg