EN NY VERDEN

Det virker nok veldig trygt og godt bak denne lille skjermen, som jeg bruker for å kommunisere med dere hver eneste dag. Jeg føler jo nesten at jeg kjenner flere av dere. Spesielt dere som ofte er aktive i kommentarfeltet. Noen av dere føler kanskje også at dere “kjenner” meg, ettersom at jeg deler såpass mye med dere. I det siste har jeg opplevd det å bli gjenkjent på gaten, noe som er helt nytt for meg. Jenter eller gutter har kommet bort til meg, enten jeg har vært alene eller sammen med Ulrik. Noen stiller spørsmål, andre gir ros. Dette er virkelig en helt ny verden for meg. Utrolig hyggelig, men samtidig litt skremmende. 

Tilbakemeldingene jeg har fått av mennesker på gaten har til nå bare vært positive. Her på bloggen er det selvsagt annerledes, da mange dessverre foretrekker å gjemme seg bak andre navn og falske mailadresser. Men sånn vil det alltid være. Jeg har heldigvis lært meg å leve med det, som en del av “bloggpakken”. En pakke med mange utfordringer. Gøy og krevende. 

Tusen tusen takk til dere som følger meg her og på min Instagram, og ikke minst et stort takk til dere herlige som har kommet bort og gitt meg fine ord. Et stort smil til alle de hyggelige meldingene jeg får av dere, både her inne, på min facebookside og på mail. Jeg setter utrolig stor pris på all tilbakemelding, og hei.. Jeg tåler også kritikk. Det skal dere vite. Jeg er fullstendig klar over at dere ikke kan være enige med meg i alt. Dessuten liker jeg å diskutere, så heng dere gjerne på i tråden dersom dere har noe på hjertet.

Nå skal jeg leke husmor i noen timer, før det bærer avgårde på trening. Jeg startet dagen med utekontor på terrassen. FOR et deilig vær. Ingenting er bedre enn å kunne sitte ute å jobbe på slike dager, nyte noe friskt og kjenne at solen varmer. Det er ikke mange dagene vi har det slik i Norge, så jeg har bestemt meg for at jeg MÅ sitte ute når jeg kan. Det skal bli godt å bevege seg litt igjen også, etter en langhelg med altfor mye god mat og drikke. Jeg lider absolutt ikke av noe dårlig samvittighet, men jeg lyster likevel på den gode følelsen jeg får av noen dager med sunt kosthold og fysisk aktivitet. En spesiell god følelse ♥



13 kommentarer

Siste innlegg