POCAHONTAS

Da er vi i fine Fredrikstad by. Vi kom i går og blir til i morgen. Glommafestivalen er det som skjer. Det er god stemning i hele byen. jeg skal vise dere flere bilder av det, men nå løper tiden fra meg her. 30 minutter forsinket til middag. Ikke bra.. 

Antrekket ble satt sammen i en fei, men jeg synes ikke det ble så verst? Ulrik mener jeg minner han om Pocahontas. Hehe! Toppen er fra Mango, skjørtet fra Nelly, smykker fra Love Frogner, sko fra Aldo, clutch fra Louis Vuitton og blazer fra River Island. Jeg liker godt disse fargene sammen. Litt røft med skjørtet, men samtidig litt søtt med det hvite og rosa. Dessuten bare elsker jeg gulldetaljer mot sommerbrun hud. Jeg skal ikke skryte av at jeg er så veldig brun, men litt farge har jeg da fått i år og mer skal det bli. 

Ha en fin lørdag, alle fine dere ♥

12 kommentarer

Siste innlegg