DAGEN DERPÅ

Hei, dere! Kom akkurat hjem fra en sen lunsj på Aker Brygge. Der var det utrolig mange mennesker. Har alle tatt ferie? Det har ikke jeg, men vi tar en liten miniferie fra i morgen. Vi skal nemlig besøke slottet hvor vi skal gifte oss til vinteren. Jeg gleder meg til å se det i virkeligheten. Til nå har jeg bare sett bilder av det på nettet og hørt med venner av oss som har vært der før. Alle sier det er et fantastisk sted, så jeg håper og tror at det står til forventningene mine. Dersom det gjør det skal jeg avsløre stedet og vise dere masse bilder. Jeg har jo lovet å ta dere med på hele reisen frem til den store dagen, så her blir det mye bryllupssnakk i tiden fremover. Er det noen av dere som planlegger bryllup? Det hadde vært gøy å vite!

Hva synes dere forresten om den nye fargen på neglene mine? Jeg elsker fargen! Sommerlig og fresh. Jeg hadde egentlig tenkt til å velge en mer crazy farge, men på grunn av antrekkene jeg har lagt klar for helgen, så passet det best med ensfargede negler. Ulrik ønsket seg egentlig vanlig fransk manikyr (på meg altså), men det synes jeg faktisk er litt kjedelig nå om sommeren. Farger er jo så dekorativt! 

Nå skal jeg pakke for både Ulrik og meg. Etter gårsdagens feiring kjenner jeg at det blir tidlig kvelden. Det skjønner dere kanskje på bildene under. Dette var altså det vi våknet til. Jeg kunne ikke annet enn å le. Det var ikke uten videre at både frokosten og lunsjen ble ute i dag MED solbriller. Jeg ser helst at middagen kommer med bud. Nå som det endelig er ryddig her vil jeg ikke rote noe mer før vi reiser. Duften av grønnsåpe er undervurdert. Herlig lukt! 


Vi blogges ♥

15 kommentarer
    1. Jeg lurer virkelig på om du tror at du er kongelig, prøver å lage bryllup på et slott og hermer etter Carl Phillip og sofia xD skal dere ha samme tale som dem også eller?? Sikkert bryllup kjolen ihvertfall, Nice try

    2. Jeg skal gifte meg i august og bruker noen fantastiske bryllupsplanleggere 🙂 GlenneWedding heter de.
      Vi skal ha vielsen i domkirken og festen på Onda.
      Lykke til. Du har mye å glede deg over!

    3. Denise: Så spennende! Jeg har hørt at Glenne Wedding er veldig flinke. Onda er jo også et vakkert sted. Dette bryllupet høres ut som en drøm! Masse lykke til med alt 🙂

    4. *Rekker opp hånda som soon to be bride*. Skal gifte meg med min store kjærlighet neste sommer – gleder meg så ufattelig. Lykke til med planlegging 🙂

    5. Kjekt å lese bloggen din,- du er flink! Jeg gifter meg med drømmemannen om 2mnd. Vi gjør det utradisjonelt, og gifter oss på tinghuset og tar nærmeste familie med ut på middag! Vi har såklart fått skjeve kommentarer fra noen, men det er vår dag, og derfor gjør vi det slik det passer oss og ikke alle andre! Ønsker deg masse lykke til med planlegging:-)!

    6. Daina: Hei, Daiana! Tusen takk for det. Det er så hyggelig med slike tilbakmeldinger. Masse lykke til med eget bryllup. Deres dag, dere bestemmer 🙂

      Ha en fin søndag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg