FINN DIN MOTIVASJON

God mandag, alle sammen! Var det noen som hoppet ut av sengen og rett i treningstøyet i dag? Det gjorde ikke jeg. I dag var det rett og slett tungt å komme i gang. Noen dager er det slik for meg, og helt sikkert også for deg. Det er bare et sunnhetstegn, tror jeg. For det er jo ikke normalt at treningslysten er på topp hver eneste dag. I hvertfall ikke for meg. Her går både lysten og motivasjonen opp og ned som alt annet. 

Hva gjør jeg for å hente ny motivasjon? Jo, det skal jeg fortelle dere. Jeg går bort til det største speilet i huset og spør meg selv hva som er den egentlige grunnen for at jeg trener, spiser sunt og tar vare på helsen. Vi er snart i juli måned, så den omtalte “sommerkroppen” er ikke lenger en motiverende faktor. Det er ikke sikkert den i det hele tatt har vært det. Noen ganger virker disse fellesmålene bare mot sin hensikt. Det er ikke meningen at du skal konkurrere med andre sine målsetninger. Hold fokuset på dine egne mål. Jeg kan ikke si hva som motiverer deg, for det som motiverer meg trenger nødvendigvis ikke ha noe med din motivasjon å gjøre. Likevel vil jeg dele mine personlige grunner med dere i dag, da det fungerer enda bedre for meg når jeg sier de høyt. Kanskje det også gjør det for deg?

Min motivasjon er: 

Leserne mine: Jeg har så mange sportye lesere, som ofte deler både sunne oppskrifter og gode treningsøvelser med meg. Tusen tusen takk! Dere gir meg motivasjon og glede på dager som i dag, når jeg trenger det mest. For meg virker det motiverende å få og dele inspirasjon med andre. Med inspirasjon mener jeg ikke mål og mening med treningen eller det sunne kostholdet, men tips til morsomme aktiviteter, herlige smoothier, vakre løpeturer osv.

Klær: På morgen i dag bestilte jeg meg tre nye plagg, som jeg skal ta i bruk helgen som kommer. Et sett med skjørt og topp, en kjole og et annet skjørt. Det blir gøy å vise dere de forskjellige antrekkene på. Men først skal jeg gjøre meg fortjent til denne shoppingen ved å holde meg aktiv hele uken. 

♥ Sist, men ikke minst BRYLLUPET: Dette kommer til å bli den største dagen i mitt liv, og derfor er det ekstra viktig at jeg føler meg vel denne dagen. Jeg ønsker å se tilbake på bryllupsbildene og tenke at jeg var den beste utgaven av meg selv. Gud, som jeg gleder meg! 

Hva er det som motiverer DEG for tiden? Det finnes ingen teite svar her, så lenge det fungerer for deg 🙂


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg