OM SOMMEREN ER ALT LOV

Hei, dere! Denne lørdagen har bare flydd avgårde med å please alle andre enn meg selv. Derfor sitter jeg nå med verdens beste følelse. Den følelsen du får av å hjelpe andre. Hva er vel bedre enn å være årsaken bak flere store smil? Jeg kan ikke komme på så mye som slår det. Det gir i hvertfall meg en skikkelig god følelse. Jeg fikk ikke gjort noen av mine egne ærender i dag, men det spiller ingen rolle. Meg og mitt får vente til mandag..

Jeg har lyst til å gjøre noe nytt med neglene mine til uken. Det finnes jo så mye fine farger og kombinasjoner å velge i. Jeg er verken redd for sterke farger eller glitter på denne årstiden. For om sommeren er alt lov, spesielt når det kommer til bruk av farger. Jeg kikket litt på Pinterest tidligere i dag, og samlet inspirasjonsbilder til hun som gjør neglene mine. Her er noen av mine favoritter. Hvilken er din favoritt?  

Fortsatt god lørdagskveld ♥

4 kommentarer
    1. Enig med deg, ingenting er bedre enn å være årsaken til et smil😊 Å glede andre er det beste man kan gjøre👌🏼 Du er så søt, Julianne✨
      Når det kommer til neglelakken likte jeg den første og øverste til venstre og den siste og nederste til venstre😊💅🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg