MENN MED VIKER

Før jeg traff Ulrik var jeg sikker på at jeg ville finne meg en eldre mann. Ikke en gammel mann, men en mann som var minst 8 år eldre enn meg. Det handlet såklart om at jeg ønsket meg en voksen mann med livserfaring, men også fordi jeg ikke følte meg tiltrukket av gutter på min egen alder. Aldersforskjellen mellom Ulrik og meg er 10 år. Det fungerer veldig bra for oss. Noen synes det er mye, mens andre er i fohold hvor aldersforskjellen er større. 

En av de tingene jeg falt for ved Ulrik var vikene hans. Jeg ble rett og slett tiltrukket av de, og de tiltrekker meg fortsatt den dag i dag. Til Ulrik sin fordel så blir han bare kjekkere og kjekkere i mine øyne. Likevel vet jeg at han som mange andre menn ikke setter spesielt stor pris på det å bli tynnere i håret. Det er dessverre blitt en bekymring for mange, nettopp fordi viker og hårtap blir forbunnet med det å bli gammel. De færreste ønsker jo å se gammel ut.

Nylig leste jeg om menn og hårtransplantasjon. I Norge er dette forholdsvis “nytt”, og holdningene til det deretter. Jeg fikk inntrykk av at de som gjennomfører en slik behandling holder munn om det i ettertid. Det er liksom en hemmelig greie, akkurat som silikonpupper var i starten. I dag er jeg vel nesten unormal som ikke har silikon, men nok om det. Jeg stiller meg positiv til menn som ønsker hårtransplantasjon, MEN… Og, ja. Det er et stort “men” her. La vikene være i fred! Viker er sexy!

14 kommentarer
    1. Herman: Etter min mening er ikke “øy” spesielt fint. Det synes ikke Ulrik heller, så dermed vurderer han hårtransplantasjon. Som sagt: Tommel opp for det, så lenge dere lar vikene være
      🙂

    2. LOL!
      Skjønner at du fikk en del kommentarer om håret til U på det forrige innlegget ditt siden du kommer folk i forsvar med dette innlegget 😀 Nei – det er ingen som faller for viker. Men det er snilt gjort av deg å “framsnakke” de på den måten for at U skal føle seg bedre 🙂 I tillegg vil de jo fremover være i fokus og automatisk bli et blikkfang når du legger ut nye bilder av han…

    3. Får håpe jeg finner ei som deg, som liker viker. Da jeg selv har det. Og begynner å bli tynn I håret 😄

    4. Mia: Jeg har fått to-tre kommentarer på håret til Ulrik TOTALT siden jeg begynte å blogge, så nei dette har ikke vært et fokus. Jeg deler min mening om at jeg synes det er flott at menn har viker, og du deler din om at du synes det motsatte. Jeg har aldri, og kommer heller aldri til å lage et blogginnlegg bare for å “være snill” mot noen jeg kjenner. Her deles kun personlige og ærlige meninger 🙂

    5. Bra du er stolt av mannen din, vi skal være det. Og mellom samboeren min og meg er det mye større aldersforskjell, men det fungerer bedre enn det kunne gjort med noe annet menneske. Jeg har aldri interessert meg for gutter på min alder, for de har blitt så selvopptatte og mindre “menn” enn det jeg ønsker meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg