NABOVARSEL

I morgen er det duket for fest. Årets sommerfest! Ulrik og jeg elsker å arrangere fester, og har derfor blitt enige om at vi inviterer alle våre venner to ganger i året til en gjennomført helaften her hos oss. Kun det beste er godt nok for våre venner, så forberedelsene er mange. Temaet er enkelt: SOMMER! 

I dag skinner solen her på Vinderen. Jeg krysser fingre og tær for at været holder seg til i morgen. Det ser ikke helt lovende ut på værmeldingene, men jeg har likevel troa. Det lønner seg alltid å være positiv, eller hva?

Jeg er så takknemlig for å ha så mange gode venner. Det er nesten litt rørende i dag som meldingene kommer inn fra den ene etter den andre. Alle gleder seg til fest, og det gjør jeg også. Halve moroa er jo gleden og forberedelsene. Det synes nå i hvertfall jeg. Jeg lover å vise dere masse bilder fra festen, og som dere ser kommer kvelden til å bli meget fargerik. Jeg elsker farger og blomster og er kanskje kjent for å overdrive litt, men det er bare gøy. More is more! 

Selv om jeg får hjelp fra både øst og vest, så er det masse som skal på plass før morgendagen. Her er det altså bare å hive seg rundt. Flate sko på denne jenta i dag. Jeg ønsker dere alle en solfylt fredag og snaaart god helg   





22 kommentarer

Siste innlegg