DET VAR EN GANG EN BRUDEKJOLE..

Brudekjolen. Hva er det som er så spesielt med den? Det er vanskelig å sette ord på, men bare jeg skriver det ordet så kiler det i magen. Det har nok mye med forventninger å gjøre. Forventninger til den store dagen..

I dag har jeg vært hos tante Karina på Undorn og sett på skissene hun har jobbet med til brudekjolen. Jeg var såå spent i hele natt, og klarte nesten ikke vente til vekkeklokken ringte på morgen i dag. Det blir liksom noe helt eget å få sydd sin egen brudekjole. Det er det jeg alltid har ønsket meg. Min helt egen hvite drøm! Jeg tror jeg faktisk skal gå så lang som å si at det blir et eventyr av en kjole. Hva tenker dere så langt ut ifra det lille dere ser? Jeg er helt i ekstase!

Jeg gleder meg sånn til vi skal begynne med prøvingen og til jeg får se litt mer enn bare tegninger. Men det er uansett gøy å få være med på hele prosessen, ikke minst lærerikt. Tenk så mye jobb som ligger bak slikt håndarbeid! De har forresten en egen side for kommende bruder her <3

Som dere skjønner så skal jeg ta dere med på hele reisen, så fortsettelse følger..Nå står negler og hår på planen. Følg meg gjerne på @pilotfrue for flere oppdateringer. 

9 kommentarer
    1. Åååååå som jeg gleder meg til å se deg 🙂 du kommer til å bli som en drøm!!! Skjønneste fineste deg :*
      Det er så gøy å kunne se gleden og entusiasmen din vedr bryllup, kjole og selskap 🙂
      Masse masse lykke til vakre deg 🙂

    2. Wow, så flotte kjoler! Utrolig flink tante du har. Skjønner at du gleder deg til bryllupet, kjolen og alt annet som hører et bryllup til. Unner dere all lykke og setter så stor pris på at du lar oss lesere følge med her på bloggen! Det er så gøy og rørende å se hvor entusiastisk du/dere er. Ekte kjærlighet overvinner alt, og et powerpar som dere fortjener intet annet enn evig lykke. Kos dere videre med bryllupsplanleggingen og ha en flott dag!

    3. Tiden løper så fort!!! Vi må sees i sommer <3
      Det er så koselig å se deg så lykkelig <3 Hurra for kjærligheten <3
      Stor klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg