SE FREM, IKKE TILBAKE

Jeg som mange andre har lett for å gruble over alt og ingenting. Hva om det eller det, og blablabla. Spørsmålene svimser rundt i hodet mitt, og det eneste de gjør er å tappe meg for energi. De fører oss som regel ikke noe videre. Dersom vi ikke lærer oss og sette en strek over ting en gang i blant tar det ingen ende. Når jeg stod opp i dag bestemte jeg meg for nettopp det. Jeg bestemte meg for å se fremover. Lettere sagt enn gjort noen ganger, men det føles utrolig bra. Jeg sier ikke at det alltid er den beste løsningen her i livet, men dersom du ikke kommer noe lenger med dine tanker og bekymringer, så er det like greit å la de ligge. I hvertfall for en stund. Se frem, ikke tilbake. Sannheten kommer for en dag.

Jeg tipper det er flere enn meg som føler at uken startet først i dag.. Onsdag i morgen allerede? Gud, som tiden flyr! Nå skal jeg ut og gjøre noen ærender før mannen kommer hjem igjen. Jeg hadde store forhåpninger til været i dag, og kledde meg etter de få solstrålende som kikket inn for noen timer siden.. Ser ut som om jeg hadde litt vel store forhåpninger kanksje? Jaja, jeg liker å være positiv. Vi snakkes      

11 kommentarer

Siste innlegg