BRUN OG FIN

Annonse

Jeg er ikke født med spesielt god hud og blir anbefalt av leger å holde meg minst mulig i direkte sollys. Helt siden jeg var liten har solbrenthet og soleksem vært et problem. Jeg måtte alltid være i skyggen på den tiden av døgnet hvor solen er sterkest, og var ellers tildekket såpass at brunfarge var noe jeg bare kunne drømme om. Solarium var helt uaktuelt. Mens venninnene mine tok x-antall soltimer før skoleballet, smurte jeg meg inn med alle disse billige selvbruningskremene. Ikke bare luktet de vondt, men de ga meg også en unaturlig og ikke minst ujevn farge. 

Først i voksen alder har jeg opplevd å bli brun av solen. Jeg er forsatt nøye med solfaktor og dekker som oftes til brystet og andre utsatte steder på kroppen når solen står på som sterkest. I tillegg til å bruke normal solvett har jeg også begynt med vitamintilskuddet Betakaroten. Produktet er 100 prosent naturlig og er med på å redusere risikoen for soleksem og solskader. Sist vi var på ferie merket jeg hvor fort fargen satt seg, ikke minst har jeg merket hvor lenge den har holdt. Det er nå tre uker siden vi kom hjem fra Spania, og jeg har forsatt en fin og brun farge på kroppen. 

Om jeg har tatt solarium? Ja, jeg har tatt en soltime på 18 minutter siden vi kom hjem. Det gjorde jeg for å holde på den pene brunfargen som jeg er superstolt av, men også for å ha et bedre underlag når solen kommer hjem hit til Norge også. Vi nærmer oss sommermånedene, og jeg håper og tror at jeg kan sitte ute i solen uten å bekymre meg en eneste dag denne sommeren.

Det sies også at vitamintilskuddet forebygger aldring av huden, og det er jo bare et stort pluss. Vi vil alle bli gamle, men vi vil ikke se gamle ut. Huden er noe av det mest avslørende i forhold til alder, og det er ingen hemmelighet at sol og rynker dessverre hører sammen. Med Betakaroten forebygges dette ved å nøytralisere de frie radikalene. Jeg anbefaler også at dere bruker masse fuktighetskrem, spesielt etter en dag i solen. Aftersun er ikke oppskryt. 

Har du også lyst til å teste ut dette vitsamintilskuddet? Les mer på Betakaroten.no

<a style="text-align: center;" href="http://www.youtube.com/watch?v=

Fortsatt god pinse 

7 kommentarer
    1. Man bør være forsiktig med bruk av betakaroten. Det er påvist å være kreftfremkallende, spesielt for røykere.

    2. Kan en ta betakaroten når en bruker blodfortynene tabletter Er det noen som vet dette Kunne tenkt meg å ta betakaroten men er litt usikker om det jeg kan ta det Svar ønskes

    3. Det studiet med røykerne er ved veldig store mengder inntatt, og det er heller ikke 100 % dokumentert. Vet at mattilsynet her i Norge er veldig strenge og den doseringen som er satt gjør at produkter kjøpt i norge er trygge.

    4. dersom du googler bruk av betakaroten å kreft så får du det opp. dersom du leser i ernæringsbøker så kan du lese det. det er foretatt mye forskning på dette og det er påvist flere ganger at betakarotentabletter er kreftfremkallende. heldigvis finnes det andre kilder til betakaroten enn tabletter 🙂

    5. Å ta solarium for å få et bedre grunnlag når solen kommer er egentlig bare tull, de vil bare øke faren for solskader og kreft, siden du utsetter deg for mye mer uv stråler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg