MIN EGEN PASJONSHAKE

God morgen, sprekinger! Jeg vil komme med en supergod oppskrift til dere som er like glad i pasjonsfrukt som meg. Jeg bare elsker det, spesielt tilsatt i shake sammen med banan. Perfekt til frokost, mellommåltid eller som en boost etter trening. 

Du trenger:

♥ Skummet melk

♥ Banan

♥ Pasjonsfrukt

♥ Isbiter

Jeg brukte en banan, innmaten i to og en halv pasjonsfrukt, en håndfull isbiter og sirka tre desiliter skummet melk. Dette holdt egentlig til to store glass, men siden jeg er alene hjemme drakk jeg alt selv 🙂

Oppskriften ble til etter et besøk på Joe & The Juice tidligere denne uken. Der betalte jeg rundt 70 kroner for en tilsvarende shake, noe jeg i utgangspunktet synes er litt dyrt da jeg helst vil drikke gode shaker, juicer og smoothier hver dag. Ingrediensene jeg kjøpte til denne derimot kostet kun 34 kroner på ICA, som heller ikke er kjent for å være den rimeligste matvarebutikken, men likevel sååå mye billigere enn å kjøpe den ferdig. Altså, et sunt, godt og økonomisk valg. Tommel opp for alt som kan nytes med god samvittighet! 

4 kommentarer
    1. Mmm! Naam;)
      Selv elsker jeg pasjonsfrukt og har helt dilla på mango, pasjonsfrukt og jordbær smoothie<3 Lager mango og pasjon i en porsjon og jordbær i en annen, så legger lag på lag i ett stor glass. Nydelig godt og ser veldig delikat ut. Ha en flott dag, her nytes feriedager i Spania;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg