ENDELIG LANGT OG FYLDIG HÅR

Sponset behandling

Hei, dere! Som jeg fortalte hadde jeg en skikkelig “oppussing” av meg selv i går, og startet det hele på Beauty House Oslo. For et fresht sted! Her likte jeg meg rett og slett kjempegodt. Salongen ligger i Frognerveien 44. Rett ved trikkestoppet “Elisenberg”. 

Jeg skulle som sagt sette på nytt og langt hår. Extensionet de bruker er fra @tapeithair. Jeg har aldri testet akkurat dette håret før, men kjenner jo allerede at kvaliteten er god. Håret er utrolig mykt og deilig å ta i, dessuten virker det som om hvert enkelt feste har mer hår på seg enn hva jeg er vant til fra andre merker, som da fører til tykkere hår generelt. Jeg har fire pakker i håret mitt, noe som holder i massevis til det resultatet jeg ønsker. Mengden hår kommer selvsagt ann på utgangspunktet (hvor tykt/tynt hår du har fra før), og ønsket resultat. Dere kan jo se litt på før- og ettetrbildene under og sammenligne. Ikke nøl med å komme med spørsmål i kommentarfeltet. Jeg skal svare dere så godt jeg kan, og tar gledelig en telefon ekstra for dere fine leserne mine dersom jeg selv ikke vet svaret. Ellers finnes det meste av informasjon på hjemmesidene deres HER!

I dag har jeg kun hatt håret i flette, da jeg holder på i hagen.. Ja, dere hørte riktig. Jeg planter blomster! Jeg har slettes ingen grønne fingre, men prøver så godt jeg kan. Er du huseier, så er du huseier. I morgen derimot skal jeg krølle meg fin til jentene kommer hit på besøk. Det gleder jeg meg kjempemasse til! Jeg tror det kommer til å bli superfint nå som jeg har litt lengde og tykkelse på håret igjen. Viser dere selvsagt bilder!

Beauty House Oslo kan du få alle type skjønnhetsbehandlinger. Jeg tittet såvidt på prislisten deres i går, og kjente at jeg hadde lyst til å prøve ut det meste. Nesten litt skummelt, men jeg vet jo at de er dyktige på alt de gjør, og kjenner faktisk flere som går dit fast med både hår, hud og negler. De ansatte er forresten supersøte. Det har faktisk mye å si for meg som kunde, da god stemning og godt humør smitter <3

Mitt første besøk på Beauty House Oslo blir definitivt ikke mitt siste. Jeg har veldig lyst til å bleke tennene blant annet. Det står øverst på “skjønnhets-ønskelisten” akkurat nå.. Hehe! 

Nå får jeg komme meg ut i solen igjen og fortsette hageprosjektet.. Vi blogges! 


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg