PRINCESS CUT

Det er så mange som har spurt om jeg kan legge ut et bilde av forlovelsesringen her på bloggen, så her er den. Fin og blank! Jeg har som sagt lagt ut bilde av ringen på Instagram, men måtte fikse litt negler og diverse før det ble et større bilde. En sååå fin diamant fortjener velstelte negler. Er dere ikke enige? Jeg har alltid drømt om en slik ring, med firkantet stein og fire klør. En skikkelig jentete prinsessering.. Princess cut!

I utgangspunktet er jeg ikke veldig glad i å gå med ringer og smykker, men skal det være så skal det være. Ulrik traff midt i blinket! Den mannen vet hva kvinner vil ha, eller..I hvertfall hva JEG vil ha. Jeg bare elsker ringen og gleder meg til å bruke den hver dag i resten av mitt liv <3

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg