HAPPY COUPLE

Hei, fine lesere! Tusen tusen takk for alle gratulasjoner. Jeg har planer om å ta dere med på hele bryllupsplanleggingen, fra start til slutt. Hva synes dere om det? Selv om både Ulrik og jeg er skikkelig glade i sol og varme, kan jeg allerede avsløre at dette blir et vinterbryllup. Denne jenta har nemlig hatt planene klare siden hun var liten..Det eneste jeg manglet var en mann. En drømmemann, som Ulrik. Nå er han min på ordentlig, og jeg er hans. Det finnes ikke noe vakrere enn akkurat det. Når to mennesker bestemmer seg for og dele resten av livet sammen <3

I dag feirer vi forlovelsen videre her på stranden i Puerto Banus. Vi har heldigvis noen dager igjen av denne fantastiske ferien.

Det er forresten første gang jeg har testet denne selfie-stangen. Helt genial! Det skal sies at vi fikk noen rare blikk, men det bryr jeg meg ikke om. Jeg er i lykkerus, og da kan jeg gjøre hva jeg vil <3

23 kommentarer

Siste innlegg