MIN PROSTITUERTE VENNINNE

Dette innlegget skulle egentlig handle om hvor hyggelig det er å få komplimenter av andre jenter, men etter en meget relevant opplysning fra Ulrik i dag, så blir det en liten vri.. Jeg fortalte dere at vi skulle ut i går, og ut ble det. Vi var ikke hjemme før 07.30 på morgen i dag. Utestedene stenger så sent her nede. Jeg er faktisk glad for at det ikke er slik hjemme i Norge. Dagen etter en slik fest må man jo bare stryke i kalenderen. Den blir liksom ikke noe av.

Først møtte vi noen venner av Ulrik som bor her i Spania på Astral, deretter dro vi videre for å møte en venninne av meg fra Norge på Suite, og til slutt endte vi opp på Olivia før vi endelig tok til fornuften og dro hjem. Men nok om det. Jeg fikk meg en ny venninne. Det er henne jeg skal fortelle dere om. En smellvakker spansk jente. Hun var like gammel som meg og bodde i Marbella. Jeg traff henne på toalettet. Vi stod i kø sammen og av en eller annen grunn slapp hun meg foran henne i køen. Hun var supersosial, morsom og god i engelsk. Jeg følte at jeg kjente henne etter bare noen få minutter. Hun likte kjolen min, og sa jeg var flink til å sminke meg. Jeg ga henne komplimenter tilbake. Det var ikke akkurat vanskelig når hun så ut som en av Victorias Secret-modellene.

Hun fortalte meg at hun var ute med noen venner og pekte bort på bordet hvor de satt. Jeg ba henne bli med å danse med meg, Ulrik og resten av gjengen. Det ville hun. Jeg presenterte henne for Ulrik og ba han “ta vare på” henne, mens jeg gikk i baren for å kjøpe mer drikke til oss. Da jeg kom tilbake var hun borte og jeg så ikke mer til henne den kvelden. Litt kjipt egentlig, for hun virket som en veldig interessant person, og det var hun.

Da jeg spurte Ulrik om hvor hun ble av i dag fikk jeg meg en liten oppvekker. Han trodde jeg hadde forstått det, men jeg skjønte ikke at det var noe å forstå. Det så ut som om han skulle fortelle meg at hun var lesbisk eller noe sånt, og det hadde i og for seg ikke vært noe problem, bare en pinlig misforståelse mellom meg og henne. Men neida, han fortalte meg at hun var prostituert, og at hun gikk fra dansegulvet så fort hun skjønte at ingen av oss nordmennene var interessert i å betale for henne.

Huff.. Det er veldig trist at noen må, eller faktisk velger å leve slik. Nå vet jeg såklart ingenting om bakgrunnen til denne jenta, men jeg kjenner at jeg synes synd på henne. Faktisk veldig synd på henne. Når en så vakker og herlig jente lar seg misbrukes på den måten er noe alvorlig galt. I mine øyne fortjener hun en snill og god mann, trygg jobb og masse kjærlighet.

14 kommentarer
    1. tror det er en måte å overleve på. det er nok noe av det siste hun hadde valgt å gjøre dersom hun hadde hatt muligheten.

    2. Det fins jo jenter som egentlig trives med akkurat dette og de føler ikke sint på seg selv i det hele tatt… De treffer snille gutter/ menn som egentlig de misbruker dem… Ikke glem at medaljer har to sider… Bra innlegg med du glemmer deg bort at sån er livet og noen liker det….

    3. Mattie.: Det er jeg klar over, Mattie. Men som jeg skrev så synes jeg at det er veldig trist, spesielt dersom de ikke har noe annet valg 🙁

    4. Kristina: Som jeg skrev så syens jeg synes det er trist uansett om jenter må leve slik eller om jenter faktisk velger å leve slik. Dersom det finnes jenter som liker dette livet, mener jeg det er noe alvorlig galt. Slike jenter kan ikke ha det godt med seg selv..

    5. Caroline: Hvis du leser kommentaren din en gang til så tror jeg du forstår hvorfor jeg ikke godjenner den, Caroline. Slikt nedlatende tull har ikke noe på min blogg å gjøre. Du har tydeligvis ikke vært mye ute og reist, så jeg unnskylder deg. Mest sansynlig er du også veldig ung. Det er på grunn av sånne som deg at jeg måtte sette på godkjenning i kommentarfeltet mitt.

    6. Oj.. Tror nok jeg hadde trodd akkurat det samme som deg. Er vel ikke akkurat det første man tenker på når man treffer nye mennesker, haha 🙂 Men, men.. (trist å tenke på at denne jenta er nødt til å prostituere seg av en eller flere grunner vi ikke vet noenting om da)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg