BIKER BABE

For en dag! Vi har som dere ser vært ute på tur.. Motorsykkeltur! Jeg satt på med Ulrik, selv om jeg her “later” som om jeg kjører selv. Hehe! Jeg måtte jo bare ta det obligatoriske “biker babe” bildet. Alt for bloggen. Jeg synes det er veldig gøy å sitte på, men også litt skummelt. Følte jeg skulle falle av i noen av svingene, men det gikk heldigvis (sier jeg), og selvfølgelig (sier Ulrik) bra. Vi kjørte sist gang vi var i Marbella også, men det er over et år siden, så det føltes ut som første gang igjen. Sånn er det med alt man gjør sjeldent. De samme sommerfuglene i magen dukket opp og de samme banneordene inni meg kom når vi kørte fort. Jeg banner jo ikke høyt, kun inni meg. Men det er bare når noe er skikkelig gøy eller skikkelig skummelt. Det har jeg jo sagt tidligere.. Men uansett hvor ekkelt jeg synes ting er så liker jeg å utfordre meg selv, og bli med på ting som får meg utenfor komfortsonen. Det er jo så gøy! I hvertfall etterpå når jeg ser på bildene. Jeg liker å tro at jeg blir litt tøffere for hver gang. Stemmer ikke det?  

Ulrik: “Du må lene deg samme vei som meg.”

Julianne: “eeeeeh..?”

Ulrik: “Gjør det slik at det føles naturlig.”

Julianne: “Alt annet i hele verden føles mer naturlig enn akkurat det, men okei.” 

En god erstatning til aktivitet istedet for soling i dag som jeg var såpass solbrent.. Rett og slett en luftig og morsom opplevelse! Nå skal vi freshe oss opp og ta en tur ut. Kjenner det skal bli godt med en drink. Ha en fortsatt god helg, alle sammen! Blogges mer i morgen <3







9 kommentarer
    1. Hoooho, dette har jeg også vært med på selv om jeg nå er en voksen bestemor!Legg deg over i svingen! Men jeg skulle jo bare rette opp! Ikke enkelt, men veldig moro etterpå! Kos dere i Marbella, har vært der mange ganger og det er toppers!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg