FARGERIK DAG

Hei, dere! La meg i sengen ganske så rød i går og våknet opp enda rødere i dag.. Huff, jeg smørte meg visst ikke godt nok. Heldigvis skal vi være her i såpass mange dager at vi kan finne på noe annet i dag enn å ligge i solen. Ulrik tror jeg gjorde det med vilje, siden jeg har så lyst til å ta en tur på La Canada (kjøpesenter). Neida, joda… Hehe! 

Har på meg en av de mest behagelige kjolene jeg har i dag. Kjøpt på Topshop i London. Jakken er fra Primark. Elsker den freshe grønne fargen! Den blir ekstra fin når jeg får litt mer farge. Brunfarge altså, ikke rød som nå.

Jeg har lagt meg til rette i skyggen og funnet meg en herlig liten arbeidskrok. Regninger må betales, mailer må besvares og innlegg må lages. Nå er jeg snart ferdig med det som må gjøres før helgen. Resten av dagen tar jeg fri. Hører likevel fra meg til dere litt senere da. Det er jo bare hyggelig! 

Jeg blir så glad av alle disse fargene. Typisk spansk. Vi burde bli litt flinkere med farger hjemme i Norge også. Spesielt når det kommer til interiør. Vi snakkes senere. Ønsker dere en god fredag og snaart helg <3




15 kommentarer

Siste innlegg