IPHONE-SYKEN?

God morgen! Vet dere hva? Nå blogger jeg fra min splitter nye iphone, som jeg har kjøpt helt selv. Ja, dere hørte riktig. I en alder av snart 25 har jeg kjøpt min første telefon. Ulrik lurte på hvordan det føltes, og jeg kan si dere at det føles veldig bra, som å bli voksen. Alle de tidligere mobilene mine har jeg enten fått i bursdag, til jul, arvet eller ja, dere skjønner. Tiden var inne. 

Jeg som de fleste andre jeg kjenner lever for ipone. Ingen over, ingen under. Likevel klager vi, inkludert meg selv. Vi klager over dårlig batteri, dårlig kamera, dårlige skjermer, dårlig ditt og dårlig datt. Jeg har vært spesielt oppgitt over batteerikapasiteten, da jeg ALLTID går tom for strøm i ugunstige situasjoner, og må lade telefonen opptil flere ganger om dagen dersom den skal holde. Jeg håper så inderlig at det blir bedre med denne gullklumpen, men jeg regner vel egentlig ikke med det. Likevel er det iphone jeg faller for. En gang iphone, alltid iphone. Jeg er rett og slett avhengig. Det finnes garantert mange andre gode og ikke minst bedre smarttelefoner der ute, men iphone er førstevalget, gang på gang. Hvorfor er det slik? Har vi fått iphone-syken?  

Prøvde å ta x-antall bilder med den nye iphonen, men jeg er fortsatt ikke imponert over bildekvaliteten, så sverger til vanlig kamera. Jaja.. Den er fin å se på da. Neste stopp: Gardermoen.. Marbella here we come! Vi blogges fra Espan̂a <3


15 kommentarer
    1. Jeg kjøpte en samsung s-noe for noen år siden, men det skjer ikke igjen. Tror jeg solgte den etter en uke. Det er noe med iphone, altså 😉 Kos deg masse i Marbella, snupp! Kjempefine negler også <3

    2. Har alltid vært fornøyd med Iphone jeg, aldri klaget på noe med den.
      Du har fått en del økonomiske spm? Kan du svare på de?

    3. Jeg var selv IPhone addicted i mange år, før jeg prøvde ut Samsung sin Note tlf, og nå har jeg sagt aldri mer Iphone;-D Haha:-D. Så herlig, dere må kose dere på tur, bare 2uke til vi drar til Spania med vår lille baby, gleder meg:-D. Ha en flott tur

    4. God tur. Reiser til Marbella neste torsdag😄Fin “by” altså og shopping i Port Banus i litt lettere rosevin rus er alltid vellykket og ……..kan fort bli dyrt😄

    5. Syns det er så fascinerende med apple egentlig.. Mange som bare MÅ ha det uten å kunne si hvorfor, kanskje fordi de er vant til det osv. Mange sier iphone når de skal snakke om smart-telefoner og ipad når de snakker om nettbrett. Jeg har samsung mobil og nettbrett og er SÅ fornøyd 🙂 Får så mye for pengene! Kos deg på tur!

    6. Marita: Hei, Marita! Det er lov. Er kjempefornøyd med fargen selv. Cnd shellac i farge rosebud. Glitteret kommer også fra cnd og heter hummingbird 🙂

    7. Anonym: Bra du er fornøyd. Jeg merker allerede at batteriet er mye bedre på denne nye en den gamle, så er veldig fornøyd selv.

      Folk vil alltid spørre rundt økonomi. Jeg kommer nok ikke til å lage noe innlegg rundt dette med det første, men som jeg har sagt før så var jeg heldig og fikk god hjelp fra mine foreldre da jeg skulle inn på boligmarkedet for første gang 🙂

    8. Kan du begynne å skrive hvor du har kjøpt outfitene dine? Ihvertfall denne outfiten, for den var nyydelig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg