ONE LUCKY GIRL

Endelig er Ulrik hjemme fra Dubai! Tidligere i dag ringte han selv på døren, lukket døren forsiktig igjen, lukket den opp, latet som om han snakket med noen utenfor og ropte på meg: “Det er en levering til deg her pilotfrue”.. Jeg venter da ikke på noe nå, tenkte jeg. Men løp ned trappen og så den rosa posen. En søt rosa pose fra verdens beste butikk. Victorias secret!

Snille mannen min hadde til og med klart å plukke ut en bikini til meg i riktig størrelse. Ikke verst, eller hva? Jeg vet jo knapt hvilken størrelse jeg er i VS selv, og må alltid prøve både overdelen og underdelen de gangene jeg er i den butikken. Nå gleder jeg meg masse til å bruke den nye bikinien min på ferie! Ser for meg at dette blir min nye favoritt <3

På tide å pakke litt.. Flyet går i morgen formiddag. For dere som enda ikke gjør det: Følg meg gjerne på Instagram! Jeg lover å være flink med oppdateringer på tur: @pilotfrue

Snakkes i morgen!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg