BAK FASADEN

God kveld i stuen! Jeg pleier ikke å si dette, men ENDELIG er helgen over. Denne jenta er nemlig utslitt. Barnebursdag (1 år) og voksenbursdag (30 år).. Jeg vet nesten ikke hva som tok på mest jeg? Men gøy var det. Veldig gøy! Faktisk så gøy at jeg glemte bort kameraet mitt en stund. Derfor ingen flere bilder fra gårsdagen. Men det gjør ingenting, for i dag ønsker jeg å dele ferske bilder med dere, og disse bildene er dessverre rykende ferske. Til “Ana”, som nylig stilte dette spørsmålet.. Svaret er NEI og JA. 

“Er det alltid ryddig hos deg? Hender det at du slenger klær på sofaen og sengen?”







Jeg får vel bare hoppe i det. Som dere ser så har jeg en liten jobb å gjøre, men det går fint. Jeg liker faktisk å rydde. Det ser bare ikke alltid helt slik ut, og det har jeg ingen problem med å innrømme. “Nattevakt” neste.. Vi snakkes <3

11 kommentarer
    1. Ååå vakre deg!
      Egentlig så er det nesten hyggelig å se at du har det Sånn, for de fleste bloggere tar kun bilder av ryddig hjem.
      Setter pris på din åpenhet og at du blogger så ærlig 🙂 god natt 🙂

    2. Hei. Ville bare spørre deg om hvordan den loui vuitton vesken din holder seg i skinnet?
      Siden det ikke er behandlet skinn, så er skinnet mitt blitt såå stygt 🙁
      Bare lurer på hvordan du behandler vesken og om din veske er blitt litt stygg i skinnet?
      Ett lite spørsmål 🙂

    3. Ingeborg: Hei, Ingeborg! Jeg kommer aldri til å kjøpe så lys veske med slikt stoff igjen. Det er jo helt umulig å holde fint, så du er ikke alene. Jeg velger likevel å bruke den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg