BRINGEBÆRDRØM

Hei, fredag! Kroppen min skriker etter en frisk og god start på denne helgen. Jeg ønsker meg rett og slett en drøm av en frokost. En bringebærdrøm <3

Du trenger:

Tyrkisk yoghurt

Bringebærsaft

Granola

Bringebær

Slik gjør du:

Bland sammen saften og yoghurten. Her er det bare å smake seg til. Jeg synes at den mengden jeg har på bildet under holder i massevis. Smak og behag, bare husk at den konsentrerte saften er ganske sterk. Strø granola eller evetuelt ønskede nøtter over og pynt med bærene til slutt. Voila! 

Dersom dere er skikkelig fysne, så er det ingentig i veien med å strø litt mørk sjokolade over i tillegg, men da tørr jeg ikke lenger kalle det “frokost”. I hvertfall ikke sånn offentlig.. 🙂

Kos dere!


6 kommentarer
    1. Hei Julianne:)
      En solskinns hilsen her fra vestkysten, er så glad for solen som endelig titter frem. Lite som skal til for å gjøre en glad, haha:).
      I morgentimene i dag surfet jeg litt rundt på bloggen din, leste mange av dine flotte innlegg og div kommentarer fra leserene. Heldigvis får du mange hyggelige tllbakemeldinger:). Jeg har igrunnen aldri vært en bloggleser, helt frem til jeg tilfeldigvis kom over din. Det virker jo kjempegøy å drive blogg (nei, jeg skal ikke starte en) og det virker som du virkelig trives med det. Kan tenke meg det er ganske tidkrevende mht til hva du skal skrive om og til bilder som skal redigeres etc.
      Det som slår meg er din åpenhet & ærlighet om de ulike emner du deler. Flott:-). Du har nok allerede tenkt tanken selv, men den åpenhet du viser kan faktisk hjelpe andre til å mer åpne:). Når alt kommer til alt, så er vi alle mennesker selv om vi er forskjellige. Fortsett med åpenheten:). Jeg synes der står respekt av det og du har all grunn til å være stolt:).
      De krasse & negative kommentarene du har fått pga enkelte emner, er for meg et signal om misunnelse. Og misunnelse er en uting, ingen tvil om det. Selvsagt, alle har ulike meninger, men det er måten enkelte formidler det på som i mine øyne ikke er bra. For guds skyld, ikke ta deg nær av det og la slike kommentarer ødelegge dagen din.
      Personlig tror jeg at de leserne som er krasse mot deg, er rett og slett fordi de ikke har den tilværelsen du har, men som de gjerne ønsker å ha.
      En annen ting jeg liker med bloggen din er alle de stilige bildene av deg (med og uten make-up) i ulike oufits. Du viser outfits som både er rimelige og mer kostbare. Selv elsker jeg shopping, men må selvsagt være fornuftig ( er jo ikke millionær, haha). Så da blir det alt fra Bik Bok, HM til Alpaca Society, Tiger of Sweden etc. Så ja, bildene dine viser hvor bra det er å mikse & matche og fremdeles se Classy ut:).
      Liker også godt å lese dine innlegg om alt fra hvordan du har det og det du interreserer deg for. Synes du er tøff som velger å la oss lesere få innsyn i ditt liv, og igjen; din åpenhet & ærlighet:).
      Vel, dette ble et langt innlegg til deg, fikk bare så lyst å skrive noen ord til deg:).
      Og husk, uansett hva andre måtte mene om deg, vær deg selv og vær stolt over den du er:).
      Ønsker deg en fortsatt flott dag og håper solen skinner hos deg også:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg