GLADMELDING

Woho! Jeg pleier egentlig aldri å se på TV 2 hjelper deg, men nå i kveld gjorde jeg det tilfeldigvis og heldigvis. De sa nemlig at man får fastere bryster av å spise mørk sjokolade! Tidenes gladmelding, spør du meg. Kan det stemme? Jeg elsker sjokolade, spesielt mørk sjokolade. Ofte koser jeg meg med det også i ukedagene. Da kan jeg vel bare forsette med det da? Til og med uten å få dårlig samvittighet..

Mørk sjokolade inneholder mettede fettsyrer, noe jeg i utgangspunktet trodde var av den usunne arten. Men det jeg ikke visste er at stearinsyre, som mørk sjokolade inneholder er et unntak. Jeg kan som dere skjønner ikke så mye om dette, men ønsker å tro at det stemmer. Behagelig måte å holde seg fast og fin 🙂

Nå skal jeg bare legge meg til rette i sofaen og kose meg videre med denne digge sjokkisen <3 

Yummi!


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg