SMINKE TIL FJELLS

Vel fremme på Geilo, frokosten er inntatt, solen skinner og humøret er på topp. Endelig påskeferie! Det føles veldig bra. Nå skal vi straks opp i bakken på Geilo`s største påskeparty. Hører de snakker om flere tusen mennesker som skal samles der i dag for skikkelig afterskistemning, DJ og konsert med Plumbo. Dette blir gøy! Flere som skal hit?

Jeg var litt klønete med pakkingen for turen, så har klart å glemme boblebuksen hjemme. Heldigvis kommer Ulrik oppover senere i dag. Han har fått en huskeliste på alt jeg har glemt. I mellomtiden får jeg finne på noe annet lurt, men først skal jeg vise dere hva jeg bruker av sminke på fjellet..

1. Solkrem: Jeg smører meg alltid med solkrem under sminken for å unngå og få flere linjer (rynker) enn jeg allerede har. 

2. Pudderfoundation fra Glo-minerals: Dette pudderet har vært en favoritt lenge. Det dekker godt og er perfekt for deg som “sliter” med rødlig eller blank hud.

3. Solpudder fra Sephora: En god gammel klassiker. Jeg blir aldri lei av dette pudderet. De selger det dessverre ikke i Norge. Ikke som jeg vet i hvertfall? Derfor hamstrer jeg med meg flere hjem når jeg er utenlands.

4. Rouge fra MAC: Det fineste jeg vet er de naturlige røde kinnene man får av å være noen timer ute, men inntill jeg får det er denne en god erstatning. 

5. Øyenbrynspenn, shaping gel og highligter fra Isadora: Jeg er egentlig mest glad i å bruke brynskygge, ikke øyenbrynspenn, men akkurat denne har jeg nylig begynt å like. Shaperen er også helt genial! Den gir fra seg litt farge og holder brynene på plass. Highligteren påfører jeg under brynene for at mellomrommet mellom øyenvippene mine og brynene skal bli litt større. Jeg brukte aldri highligter før, men etter at jeg begynte med vippeextensions føler jeg at behovet er der, siden vippene mine omtrent treffer brynene når jeg ser opp.

6. Lipgloss fra Victorias Secret: I love VS! Always have, always will <3

Ha en fortsatt fin påske, alle sammen <3

10 kommentarer
    1. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske bra, mens bare en liten brøkdel legger igjen fine kommentarer. DET er kjedelig det.
      Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du får så mange stygge kommentarer som du absolutt ikke fortjener. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
      Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin søndagskveld, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.
      God påske og god lørdag til deg – håper du koser deg masse de siste påskedagene!

    2. Jeg er en gutt og kan ikke så mye om sminke, men jeg har møtt på en del pene jenter i bakken og afterski i påsken… De var ikke så hvite i ansiktet, gjør de noe feil?

    3. Anonym: Da kan det nok tenkes at de har fått litt mer sol enn meg. Personlig synes jeg ikke det er spesielt pent å sminke seg noe brunere enn hva man er 🙂

    4. Sminke seg noe brunere enn hva man er? Trodde det var vanlig å gjøre det jeg, du som jobber i MDS vet vel det? 😉 kan ikke tenke meg at de som er hvite som papiret ikke setter på noe brunere sminke. Uansett syns jeg litt brunfarge er fint, om det er solen som har gjort det eller sminken er ett fett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg