STILL GOING STRONG

God kveld! Jeg er forsatt på Geilo. I og med at vi kom opp litt senere enn forventet, så bestemte vi oss for å bli en dag lenger her på fjellet. Vi hører det omtrent har stått stille i trafikken herfra til Oslo hele dagen. Stakkars dere som har stått i den køen. Jeg angrer ikke et sekund på at vi utsatte hjemreisen til i morgen. Ser dere forresten de fine “drikkevottene” mine? De er det svigermor som har strikket. Helt geniale å bruke ute! De har kommet godt med denne påsken.

Nå står vi pyntet og klare for middag. Ja, vi pynter oss på fjellet. Det er helt vanlig på Dr. Holms hotell. Jeg er ikke så veldig sulten, men ganske så tørst.. Ulrik klager på at jeg skriver sakte her nå. Selv synes jeg at jeg er flink til å oppdatere dere selv om jeg har “påskeferie”. Som blogger tar man jo aldri helt fri, men det gjør meg ingenting. Det er fordi jeg elsker det jeg driver med. Det er lett å se hvilke som kun ser på bloggen som en jobb og hvilke som faktisk trives med dette. Jeg kjenner allerede at det skal bli godt å få enda mer tid til dere når jeg kommer hjem. Uken som har gått har vært hektisk. Slik er det jo for alle rett før påske og helligdager. Mye som skal på plass. Men, men.. Nå venter de ved middagsbordet på Brasseriet. Vi blogges mer i morgen <3


8 kommentarer

Siste innlegg