GOD PÅSKE

Hei, dere! Titter bare innom for å ønske dere en GOD PÅSKE <3

Selv har jeg ikke tatt påskeferie riktig enda, men har inntatt påskemodusen og daffer derfor rundt i koseklær og ansiktsmaske her hjemme. Herlig! Senere denne uken skal vi på fjellet. Gleder meg veldig til det, men først skal jeg gjøre meg fortjent til det med litt mer jobb.

Holder på med et morsomt innlegg jeg forhåpentligvis får ut litt senere i dag. Ellers er det bare å komme med ønsker til temaer fremover. For jeg vil gjerne høre hva DU vil at jeg skal skrive mer om?

Vi blogges!

7 kommentarer
    1. Skal reise i påsken i 10 timers flyreise. Har super flyskrekk og det har ikke blitt så mye bedre etter det som skjedde i Frankrike. Klarer liksom ikke å la hver å se på nyhetene rundt dette…. :(Hadde blitt super glad om du kunne delt noen tips til oss flyskrekke lesere. Pilotfrue sant? ^^

    2. Marte: Hei, Marte. Jeg var faktisk inne på tanken, men føler jeg må trå veldig forsiktig rumdt dette temaet. Skal se hva jeg får til 🙂

    3. Hei Pilotfrue 🙂
      Ville bare si at jeg liker bloggen din kjempe godt !
      Jeg syns det er så kult at du tar opp så mange forskjellige temaer, og snakker tilbake mot kritikken du får.
      Stå på, du har en artig og bra blogg 🙂
      Cristel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg