DOBBELDATE

Det ble sent på oss i går. Kjenner det litt i hodet i dag, men prøver å ignorere det. Vi startet kvelden på Nodee med drinker og nydelig mat. Jeg spiste crispy duck og Ulrik spiste en slags biffrett. Veldig godt begge deler.

Etter middagen dro vi en tur på F6 og Champagneria. Det var deilig med et avbrekk fra jobb. Dessuten digger jeg dobbeldater! Det blir det definitivt flere av fremover med denne herlige firkløveren <3

Som dere ser så beholdt jeg fletten i håret fra filmingen tidligere på dagen med SIde 2. Jeg har skikkelig lyst til å lære meg å flette selv. Vi holder faktisk flettekurs på Model Day Studio hvor jeg jobber. Vurderer å melde meg på selv. Helt genialt å kunne på en dårlig hårdag. 

Nå må jeg komme meg avgårde. Jeg har noen ærender å gjøre før jeg skal på middag til storesøster. Mamma kommer med bakalao. Gleder meg!

4 kommentarer
    1. Jon lukter alltid så bæsj nedentil når jeg henter ham i barnehagen. Vet at de ofte skifter på ham rett før jeg henter, slik at jeg må vente litt ekstra. Men skjønner ikke hvorfor lukta “sitter” igjen på guttungen. Noen som har svar?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg