PÅ JOBB MED SIDE 2

Hei, dere! Timene har bare løpt fra meg. Jeg trives ikke med dårlig tid. Har lagt bak skjema i hele dag. Det kjennes ikke bra. Nå konkurrerer jeg litt med tiden igjen. Skal møte et vennepar av Ulrik og meg om en time og jeg har enda ikke kommet meg hjem fra jobb. Likevel prioriterer jeg dere. Føler jeg skylder dere en oppdatering.

Som jeg skrev tidligere skulle jeg gjøre en sak i samarbeid med Side 2 og Gilan i dag. Fy søren for en dyktig makeupartist! Jeg bare elsker fletten hun lagde på meg. Skal ikke ta den ut før jeg MÅ dusje. Hehe 🙂

Vi storkoste oss sammen med herlige Ida og Guro fra Side 2. Saken kommer ut i april. Jeg skal holde dere oppdatert.

Nå må jeg løpe hjem, skifte og freshe meg opp litt. Vi har bestilt bord på Nodee og jeg er ca såååå sulten. Ikke spist på en evighet! Snakkes

10 kommentarer

Siste innlegg