DAGENS OG BARBIE LIPS

Hei, dere! Her kommer noen bilder fra denne herlige søndagen. I og med at jeg har vært sengeliggende i noen dager nå, så var det deilig med en aldri så liten tjuvstart på den kommende uken. Dagen har altså bestått i jobb og andre viktige saker. Det er med god samvittighet jeg nå setter meg ned i sofaen..  

Det er lenge siden jeg har følt meg skikkelig fresh. Kanskje ikke så rart etter en runde med omgangssyken..Jeg spurte derfor snille Laura om hun ville sminke leppene mine tidligere i dag. Bare for min egen del egentlig, men jeg klarte ikke å dy meg og knipset i vei. Hun kalte det “barbie lips”. Jeg elsker rosafargen! Frisk og litt annerledes <3 

Det første bildet er før jeg hadde noe på leppene, det andre med lip liner og det tredje er resultatet med den rosa lebestiften. Fint, ikke sant? Flere burde tørre å bruke sterke farger på leppene. Alle kler farger. Noe annet er bare tullprat. Blås i trender og lek deg litt!

Outfit: Kåpe: Styleway by Lene Orvik/ Genser: Brandy Melville/ Shorts: Bik Bok/ Sko: Primark/ Veske: Chanel/ Smykke: Farmhousedesign

Makeup: Glominerals, Mac cosmetics & Max factor

 

Håper dere har hatt en fantastisk dag i solen! Jeg kommer sterkere tilbake i morgen.

19 kommentarer
    1. Nydelige Bilder 🙂
      Et spørsmål til deg, som virker så reflektert;)
      Forledre som reiser på ferie uten sine barn, er dem dårlige foreldre?
      Har skrevet litt om det på bloggen min, håper du tar en titt 🙂
      Ha en super fin uke 🙂

    2. Elisabeth: Takk for det!

      Jeg synes absolutt at foreldre bør dra på ferie uten barna sine i blant. Ikke alle har mulighet til det, men dersom man får mulighet bør man gripe den. Jeg tror det er sunt for forholdet med alenetid for foreldrene 🙂

      Ha en super uke selv!

    3. Jeg personlig synes du burde tone det ned. Det er veldig sjeldent jeg reagerer på noe form for sminke. Men dette bare kledde deg ikke. Så det du sier at alle kler farge er jo tull. For den fargen der gjør noe med ansiktet ditt – på en veldig negativ måte. Slik hadde jeg aldri turt å gått.

    4. Denne fargen kledde du ikke på leppene dine,passer ikke til deg med slike store lepper og fyldige kinn. Du må nok tone ned litt….:-)

    5. Andrea: Det er kanskje ikke en farge jeg ville brukt når som helst, men jeg likte den og står fortsatt ved det jeg sa om at alle kler farger. Det handler om å tørre og bruke det. Som du sier så tørr ikke du det. Det er etter min mening veldig synd.

    6. Hei! Bare lurer på noe. Jeg er selv ferdig journalist fra Norges kreative høgskole nå i juni. Tips til hvor man kan søke jobb med 2 årig fagskoleutdanning fra NKH? Du som har gått det samme selv. Noen tips? Jeg mener om du vet om noe annet enn i en redaksjon..

    7. Julianne; jeg tror du misforstod litt. Den fargen var ikke helt passelig. Det jeg mente at jeg ikke ville brukt den fargen om jeg da hadde Vært deg. men ser da ikke grunn til at du skulle høre på meg. Jeg er helt enig at farger er topp. Jeg liker svarte bukser riktig nok men ellers så er jeg en fargeklatt. Farger gjør en lykkelig, er du ikke enig? 🙂 Leste for ikke så lenge siden at det er ytterst få som kler fargen sort. En kombinasjon er jo greit men sort alene er det flest under 14 år som kler faktisk.

    8. Ville heller ha fremhevet øynene. Øynene dine er vakkre. Munnen litt for stor… Ha eller en lysere farge på de (rosa, nude etc) og få frem dine øyne. Skaper mere harmaoni i ansiktet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg