SLITER DU MED TØRR HUD?

Annonse

Jeg dusjer ofte flere ganger om dagen. Gjerne om morgenen og selvsagt etter trening. I perioder har jeg vært plaget med tørr hud. Det kommer blant annet av at jeg ikke har vært så nøye med hvilke såper jeg bruker. Nå har jeg testet ut nyheten Dr Greve Sensitiv Dusj&Peeling. Det er en deilig dusjgele med milde og mykgjørende peelingkorn som etterlater huden frisk, glatt og myk. Dusjgeleen inneholder pleiende jojobakuler og oppfriskende agurk. Flere som bruker denne?

Mange velger produkter kun etter hvordan de lukter, og tenker ikke over hva de gjør med huden. Nyheten Dr Greve Sensitiv Dusj&Peeling er mild mot huden, og kan derfor brukes hver dag, flere ganger daglig om du vil. Den er såpefri, pH-balansert, uten parabener, dermatologisk testet på sensitiv hud og lukter faktisk veldig godt. 

Etter at jeg begynte med dusjgeleen fra Dr Greve er jeg ikke lenger plaget med tørr hud. Det er nok hovedgrunnen til at jeg liker den så godt, i tillegg til den friske og deilige duften da selvfølgelig. Derfor anbefaler jeg denne geleen videre til dere <3

Har du ikke testet nyheten Dr Greve Sensitiv Dusj&Peeling? Legg igjen en kommentar, så sender jeg til to heldige lesere.
35 kommentarer
    1. Etterlater liten tvil om at dette var sponset. Veldig reklame aktig. Ble derfor litt skuffet ettersom jeg vanligvis liker blogg inleggene dine

    2. Jeg har slitt med tør hud i over lang tid. Og jeg får sånn utslett i mellom brystene. Kanskje jeg ikke tåler vann(?) Eller kanskje jeg ikke tåler såpe(?)
      Uansett, så vil jeg gjerne prøve dette før jeg kjøper det, så jeg håper du sender det til meg.. Hehe ;p

    3. Er så deilige med litt billigere produkter som funker bra. Har selv ikke prøvd produktene så vil gjerne prøve de ut 😀 Ha en super dag videre 🙂

    4. Kanskje ikke så rart du får tørr hud når du dusjer flere ganger om dagen. Det er jo slik at kroppen produserer ett fett lag på huden for og beskyttet og hvis man dusjer for mye så blir huden tørr. jezzez

    5. åh så spennende! dr.greves produkter er jeg også veldig fornøyd med og har den”vanlige” dusjgéleen stående på badet – var ikke klar over at det hadde kommet en nyhet så den vil jeg gjerne teste! 😀

    6. Sliter også selv med tørr hud, har prøvd utallige dusjkremer som skal hjelpe mot det, men det er lite som har funket desverre… Tusen takk for tips, kanskje jeg prøver denne neste gang jeg skal handle ny! 🙂

    7. Å, så gøy!! Er gjerne med! Får veldig fort tørr hud pga svømming, så denne så spennende ut å prøve! 🙂

    8. Hei.
      Jeg har alltid hatt veldig tørr hud, har de siste årene kun brukt Dr Greve, men denne her har jg aldri sett eller hørt om før.
      Hadde vært artig å prøve;))
      Vil også si at jg er en ganske ny leser, som tilfeldigvis “snublet” innom bloggen din, og nå må jg innom minst en gang om dagen. Keep up the good work, i love your blog;))
      Ha en fortsatt fin dag.
      mvh Tonje

    9. Jeg er en av de som bruker såper med mye god lukt, og dusjer to ganger daglig. Kanskje derfor jeg har så tørr hud :’D disse vil jeg prøve :):)

    10. emma: Nå var det heller ikke meningen at det skulle være noe tvil. Som du ser er innlegget merket med “annonse”. Men jeg tar det til meg. Tilbakemeldinger som dette gjør meg bare bedre, så takk 🙂

    11. Hei!
      Har hatt veldig lyst til å prøve denne, har vært trofast tilhenger av DrGreve i flere år nå, men har enda ikke fått prøvd denne 🙂

    12. Jeg sliter veldig med tørr hud, å har ikke testet denne ut!
      Så jeg ønsker veldig å teste denne ut og hadde blitt superglad om jeg er en av de heldige du velger ut 🙂
      God bedring klem fra fast leser 🙂 Har selv lugget i forsterstilling rundt toalettskåla i natt :/

    13. Elsker såper med peeling, men blir alltid så tørr i huden når jeg bruker det, derfor bruker jeg det kun før selvbruning og sol. Kanskje denne gjør nytten? 🙂
      Jeg sliter mye med tørr hud, noe som forverres med mine dusjevaner som er litt for hyppige.
      Jeg vil anbefale deg å prøve Sebamed dusjolje som du får kjøpt på apoteket, den er kjempe god! Den lukter ingenting, men den er veldig god mot huden og drøy i bruk. Smører meg heller med en god bodylotion med lukt etterpå. Bruker den i perioder hvor jeg virkelig har tørr hud 🙂 Kan også anbefale shampoen i denne serien, hvis du har tørr og sår hodebunn. Vasket håret 2 ganger med den, og da ble det helt bra igjen. Kjempe fornøyd med dette merket 🙂
      Ha en fin kveld videre!

    14. Jeg sliter veldig med tørr hud og vil gjerne prøve denne nyheten 😉 Ønsker deg en riktig god kveld og god bedring! Hilsen Tonje

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg