HVER DAG ER EN KVINNEDAG

Hei og god søndag! Først må jeg bare få gratulere med kvinnedagen til alle dere fantastiske kvinnner der ute. Vi feirer som dere ser med frokost på sengen, noe som i utganspunktet er en vanlig prosedyre her på søndager. Det er jo noe av det hyggeligste med å ha Ulrik hjemme. Hver dag er en kvinnedag i dette huset. Både Stella og jeg er rimelig fornøyde med det.

Jeg setter mest pris på oppvarting helt vanlige dager. Gjerne på dager jeg minst forventer det. Ulrik er spesielt flink til å holde på hverdagsromantikken. Flere menn skulle vært som han <3 

Det ble tildig kveld på denne frøkna i går. Planen var 30-årslag, men kroppen sa desverre nei. I dag er formen heldigvis mye bedre. Det er så deilig å våkne frisk og uthvilt på en søndag. Kroppen verker litt fortsatt, men jeg satser på at det går over etter denne fantastiske frokosten. Ser det ikke godt ut? 😀

Jeg startet på et innlegg i går kveld som jeg tror dere vil like. Legger det ut litt senere i dag. Det er utrolig hvor kreativ jeg blir av å lese kommentarene deres. Alltid like morsomt å høre hva dere mener. Jeg liker dere uansett om dere er enige eller uenige. 

Ha en fin søndag, spesielt dere jenter. Vi snakkes senere <3     


19 kommentarer

Siste innlegg