BITT AV BASILLEN

Sponset behandling

Hei, og god morgen! På onsdag var jeg hos flinkeste Madeleine på Bodyfly Frogner for å sette på vippeextensions for aller første gang. Jeg har tidligere sagt at dette ikke er noe for meg. Der tok jeg feil. Det er lenge siden jeg har vært så fornøyd etter en behandling. Jeg kjenner at dette er en avhengighetsgreie, men en god avhengighet spør du meg 🙂

Jeg har brukt mye løsvipper til fest og spesielle anledninger, men dette var noe annet. Jeg tenker ikke over at de er der og blir like positivt overrasket hver gang jeg ser meg i speilet. Superfint og passer perfekt nå i helgen hvor det blir liten tid til sminking og annet jåleri. Om noen timer reiser vi nemlig til Vikersund på World Cup i skiflyvning. Ser frem til en annerledes helg med lange svev og mye moro.

Tilbud til mine lesere: 15 % på alle behandlinger utført av Madeleine (hudpleier og negltekniker) på Bodyfly Frogner gjennom meg. Bestill time online HER, eller oppgi “pilotfrue” ved timebestilling. 

Dersom dere har noen spørsmål rundt behandlingen eller angående vippene må dere bare spørre. Jeg og Madeleine skal svare dere på alt dere måtte lure på <3

   

5 kommentarer
    1. De ble kjempefine 🙂 Kan du bruke øyenskygge osv med vippene og fjerne det med sminkefjerner? Hvor lenge sitter de på og hvor ofte må du ta påfyll?

    2. Thea: Takk for det! Jeg er kjempefornøyd. Det går fint å bruke øyenskygge ja. Jeg anbefaler å være forsiktig når du fjerner sminken, men det er ikke noe problem. Prøv å unngå å gni deg i øynene. Et tips er å bruke q-tips i stedet for sminkeservetter og lignende. Da har du mer kontroll.

      Det anbefales å fylle på hver tredje uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg