– 50 SPØRSMÅL –

Hei, dere! Jeg slenger meg på denne “50 spørsmåls-trenden”. En morsom greie jeg fant på diverse blogger. Har dere forresten lagt merke til min nye header? Håper dere liker den! 


1. Hvor gammel er du om fem år? Da fyller jeg det “stygge” tallet..30!

2. Hvem har du vært sammen med i minst to timer i dag? Ulrik, min fantastiske samboer og Stella, hunden min <3

3. Hvor høy er du? Ikke høy, derfor går jeg mye med hæler.

4. Hvilken film så du sist? Sex and the city 2! Elsker den filmen <3

5. Hvem ringte du sist? Pia, min aller beste venninne <3

6. Hvem ringte deg sist? Verdens beste mamma.

7. Hva stod det på den siste smsen du fikk? “Da er eg fremme i Mumiland :-)” Den var fra Ulrik, som egentlig har fri denne uken, men “solgte” seg i går, som det så fint heter.

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms? Jeg foretrekker sms. Hadde telefonskrekk når jeg var liten, men det har heldigvis kommet seg. 

9. Hva er ditt favorittsted? Det må bli DUBAI! Jeg har vært der 3 ganger. To turer med venninner og en jobbtur med Ulrik. Jeg slipper alt jeg har i hendene når han får flight til Dubai. 


10. Hvilket sted foretrekker du minst? Harrachov.. Forferdelig sted. Var der på Skiflyvnigstur for noen år siden. Turen og opplegget var knall, men det fantes ingenting og da mener jeg INGENTING spiselig i den byen (Tsjekkia).  

11. Når så du moren din sist? 21. januar på besøk hos storesøster.

12. Hvilken øyefarge har du? Jeg har blå øyne.

13. Hvilken julesang er din favoritt?  “Home for christmas” av Maria Mena.

14. Er foreldrene dine gift eller skilt? De er skilt og mamma har giftet seg for andre gang.

15. Når våknet du i dag? Jeg våknet kl.07.30, og nei det var ikke av meg selv #alarm.

16. Hvor tror du at du befinner deg om 10 år? Om 10 år er jeg 35. Da har jeg to nydelige barn og forhåpentligvis like lykkelig som jeg er i dag. Jeg vil tro at vi fortsatt bor her på Vinderen.

17. Hva skremte deg om natten som barn? Jeg måtte alltid ha døren litt på gløtt for at rommet ikke skulle bli helt mørkt. Det er fortsatt slik når Ulrik er ute og flyr. Heldigvis har vi instalert alarm i huset, så nå føler jeg meg trygg. 

18. Hvilket youtube-klipp var det siste som fikk deg til å le? Dette av Stella og meg.

19. Hva er din beste egenskap? Min beste egenskap den dag i dag må være ærlighet. Jeg har lært at man kommer langt med å være ærlig mot seg selv og de rundt deg.

20. Hva er din verste egenskap? Jeg blir lett stresset. Dårlig tid er det verste jeg vet. 

21. Sover du med eller uten klær om natten? Jeg sover med truse.

22. Hvor mange puter har du i sengen? Ni puter når sengen er oppredd.

24. Hva er det rareste du har spist? Det må vel være noe jeg selv har laget..

24. Har du stasjonær eller bærbar data? Jeg har to bærbare macer som jeg mildt sagt tilbringer mye tid med i løpet av en dag.

25. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt? Helt klart sko, og helst høye hæler.

26. Hva hører du på akkurat nå? Lyden av t-banen utenfor. For meg er det en god lyd. Jeg var nemlig livredd for at vi skulle føle at vi bodde på landet når vi flyttet fra Majorstuen til Vinderen. 

27. Hvilken iskrem er din favoritt? Pistasjis. Gjerne som milkshake fra The Nighthawk diner. Yummi!

28. Hvilken dessert er din favoritt? Jordebær dyppet i LYS sjokolade. Spiste noen helt fantastiske med kusinen min da jeg var i London i sommer. 

29. Den største premien du har vunnet? Jeg har aldri vunnet noenting, likevel har jeg vært heldig her i livet. Det at jeg er frisk og rask er jo en gevinst i seg selv.

30. Liker du kaffe? Jaaaa! Om vinteren drikker jeg varm kaffe og om våren og sommeren går det mest i iskaffe: Skinny latte/Islatte med sukkerfri vanilje fra Starbucks er min favoritt.

31. Hva drikker du helst til frokost? En fresh juice eller smoothie.

32. Hvem var din favorittlærer på videregående? Det må være læreren vi hadde i markedsføring og ledelse. Jeg likte både faget og læreren. Men navnet..Nå står det stille.  

33. Kan du spille poker? Nei, det er ikke helt min greie.

34.  Hva har du spist i dag? Kun frokost. To hardkokte egg og en herlig smoothie.

35. Nevn to historiske personer som interesserer deg? Historiske personer? 

36. Hvilken radiostasjonen var den siste du hørte på? NRJ. Den står ofte på her om morgenen.

37. Vil du ha barn? Ja, gjerne flere! Som sagt MÅ jeg få minst en jente.

38. Kan du noen andre språk enn norsk? Jeg har hatt både fransk og spansk på skolen, men kan desverre ikke gjøre meg forstått på noen av språkene. Det er ikke hukommelsen det står på, men at jeg aldri lærte de skikkelig. 

39. Sover du på en spesiell side? Ja, jeg sover alltid på motsatt side av vinduet i rommet.

40. Foretrekker du havet eller basseng? Jeg er ikke spesielt glad i å bade, men hvis jeg skal bade så foretrekker jeg basseng. Da har jeg som regel full overskt.

41. Hva bruker du helst penger på? Vesker, klær, sko, kosmetikk og Ulrik da såklart.

42. Eier du dyrebare smykker? Jeg fikk verdens fineste diamantøredobber av Ulrik til jul. Det er det flotteste jeg eier.

43. Hva er ditt favorittprogram på tv? Jeg ser lite på TV.  Men liker serier som: “orange is the new black”, “Pretty little liars”, “Solsidan” osv.  

44. Hva skal du gjøre i helgen? Jeg skal på skiflyvning i Vikersund. Gleder meg skikkelig! Jeg liker ikke å se på sport på TV, men slike arrangementer er kjempegøy! Det blir noe annet i virkeligheten.

45. Kan du stå på slalom? Ja, men jeg er ingen proff. Det kommer nok av at jeg står sjelden. Neste uke skal jeg på Geilo med Ulrik og et vennepar av oss. Jeg elsker å ta bilder i bakken. Det kommer dere til å se.46. Hvordan imponerer man deg? Ved å være ærlig. Jeg digger ærlige mennesker!

47. Hva slags ringelyd har du på telefonen? Den standardlyden som typ ALLE har. Jeg har samme ringelyd som alarmlyd. Derfor blir jeg veldig glad når Ulrik ringer meg om morgenen og jeg skjønner at jeg kan sove litt til. 

48. Si en ting leserne dine antagelig ikke vet om deg. Jeg tror på Gud.    

49. Hva har du nærmest deg nå, som er rødt? Brelett smørpakke. Ulrik har lært meg å spise smør ved siden av egget til frokost. Ingen sunn vane, men veldig godt. 

50. Er du sosial? Supersosial! Faktisk så sosial at jeg gjerne lager litt for mange avtaler på en dag, så nå må jeg løpe avgårde for å rekke de. Jeg hater jo å komme forsent. Ikke min stil. 

17 kommentarer

Siste innlegg