HERR & FRU HANGOVER

For en kveld! Jeg er såå fornøyd med gårsdagens innflyttingsfest. Meget sliten i dag, men det var det verdt. Tidligere denne uken la Ulrik ut et sovebilde uten min tillatelse av meg på Facebook, så nå får han igjen. Hehe! 

Vi ble litt over 40 personer her i går. Jeg trodde det skulle bli et problem, men det gikk overraskende bra. Ett par knuste glass, en sko mindre og madrassen full av potetgull (av en eller annen grunn). Sikkert noen som synes de var veldig morsomme i går. Jeg ser ikke humoren, men ettersom at det var det “verste” som skjedde, så klager jeg ikke.

Det ble tatt masse bra bilder som jeg selvfølgelig skal vise dere. Vi hadde verdens herligste Marian som fotograf under kvelden. Legger ut noen blinkskudd senere i dag 😉

Himmel og hav! Dette blir jo rene julaften for Ulrik og meg.. Tusen takk for alle de flotte gavene <3  

 

2 kommentarer
    1. sikkert hyggelig å være på fest hos deg når du ikke tåler litt potetgull i senga, herregud, le av det og gå videre.. Utrolig frekt å ta det opp på bloggen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg