Vixen look

Hei og god morgen! Det er en litt sliten, men superhappy jente som sitter her i dag 😀 Fantastisk å våkne opp til rekordmange lesere! Desto mer press blir det på meg til å holde liv i denne bloggen. Men det er jo bare gøy. Jeg skal fortsette som før og prøve å engasjere dere videre. 

Programmet i går var pent sagt fullt. Derfor overlot jeg sminke og hår til skjønneste Ida Helene, som er en av våre dyktige makeupartister på Model Day Studio. Helt perfekt på en sånn dag hvor du ønsker å føle deg litt ekstra fin. Jeg ble utrolig fornøyd med sminken. Vi satt på løsvipper og bølget håret. Typisk “vixen-look”. 

Kjolen min var fra Missoni (arvegods fra mor), som jeg valgte å ta på meg bak frem. Selv om jeg ikke har silikon, så har jeg ganske store fordeler. Til tider trekker de all oppmerksomhet, noe jeg ikke er helt komfortabel med. Jeg liker å vise kropp, men puppene mine er det bare Ulrik som får se 😉 Hehe! Neida, joda..

Jeg skal prøve å få tak i noen flere bilder av hele antrekket til dere senere i dag. Det ble jo tatt en haug med bilder i går, så det burde ikke være så vanskelig. Jeg dro forresten sammen med en herlig jentegjeng fra Femelle. Møtte de for noen glass før selve arrangementet.

Nå skal jeg hoppe i dusjen og komme meg avgårde, but first..COFFEE <3 

13 kommentarer

Siste innlegg