LEI AV Å SITTE BARNEVAKT

Hei, dere! Jeg har kommet frem til at jeg fra nå av må godkjenne kommentarene deres før de blir synlige på bloggen. Dette av hensyn til alle rundt meg. Jeg har selv valgt å være en “offentlig” person, men det betyr ikke at min samboer, mine venner, kollegaer og familie ønsker det. 

Jeg tåler kritikk, ikke misforstå. Derfor kommer jeg til å godkjenne alle kommentarer som har med meg å gjøre, både positive og negative. Ekle sex-kommentarer derimot blir heller ikke godkent. Sålenge kommentaren har en mening ser jeg på det som en av mange ytringer. Man har lov til å ha meninger og det er flott at folk engasjerer seg. Fortsett med det 🙂

Tidligere i dag var det blant annet en og samme person som la igjen rundt 10 fantasifulle kommentarer mens vedkommende satt og kjedet seg (tydeligvis) på Kastrup lufthavn.. Jeg har dessverre ikke tid til å sitte barnevakt i mitt eget kommentarfelt. Hva er det vi kaller disse individene igjen.. Nett-troll?

Jeg har samlet flere godbiter til dere. Mulig jeg kan bruke de til noe kreativt her på bloggen. Vi får se 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg