Nelly favoritter

God formiddag! Nå sitter jeg i sengen med en stor kopp kaffe og prøver å få inspirasjon til antrekk på blogawards til onsdag. Jeg føler for noe nytt og kjenner jeg blir helt gal av å kikke i butikker for tiden. Det er så mange fine vårnyheter! Jeg er ekstremt svak for pasteller om våren. Det kommer dere til å legge merke til. Under har jeg satt sammen mine favoritter fra Nelly akkurat nå. Er det bare jeg som smiler av disse fargene? 😀 

 
(annonselenker) Jumpsuit: Her / Sko HER / Jakke: HER / Smykke: HER / Clutch: HER / Iphonedeksel: HER & HER

 

Ønsker dere en fin dag sålenge! Vi snakkes senere <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg