KJÆRLIGHETENS FEM SPRÅK

Jeg fikk et tips av herlige Fred Hamelten om å kjøpe boken “Kjærlighetens fem språk”. Han mener at alle som er i parforhold burde lese akkurat denne. Både par som er lykkelige og par som begynner å miste gnisten. En form for terapi eller forebygging i forholdet. Jeg startet såvidt i stad og håper at jeg rekker å lese litt mer nå i kveld. Boken kommer garantert til å gi meg inspirasjon til temaer her på bloggen. Jeg elsker jo å skrive om slike ting og ikke minst dele mine erfaringer med dere. For å være ærlig så kan jeg telle på en hånd hvor mange bøker jeg har lest fra perm til perm (bortsett fra skolebøker). Det er ikke noe å skryte av, men det skal mye til å fenge meg med en bok. Nå er jeg spent. Jeg skal holde dere oppdatert. Ha en fin kveld videre! Vi blogges mer i morgen 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg