READY FOR TONIGHT

Jeg gikk for sort i dag. Det funker alltid når man er litt usikker på klesvalget. Bestilte denne jumpsuiten i forrige uke. Jeg bare elsker ryggen! Hadde egentlig tenkt til å spare den til neste helg. Da arrangerer Ulrik og jeg innflytningsfest. 

Snille Marian knipset noen bilder av meg på jobb i dag. Utrolig hva vi rekker når vi er litt effektive. Nå sitter jeg i bilen på vei til Halden. Ulrik kjører og Stella (hunden min) sitter bak. Vi skal i 50-årslag til pappa. Litt sent ute, men det kommer nok ikke som noen overaskelse for familien i Halden..Jeg kjenner at jeg begynner å bli litt bilsyk, så nå må jeg legge bort macen. Ha en fin lørdagskveld! Vi blogges i morgen 🙂    

(annonselenker) Jumsuit: HER <3 / Clutch: Louis Vuitton / Sko: Primark

Photos: Marian Jade (Fotograf Model Day Studio)

7 kommentarer
    1. Er skoene fra primark gode å gå med? Jeg skal til London om en måned, og har tenkt å hamstre sko fra primark, derfor det er greit med tips til hvordan de er å ha på 🙂
      Ha en fin helg 🙂

    2. Anonym: Jeg husker ikke hva den heter. Kjøpte den for to år siden. De har samme modell i andre farger og stoff med lenke. De er kjempefine! Lurer på om min var en sesongvare..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg