Slike i-landsproblemer

Hei og god morgen! Jeg har funnet ut at den eneste måten jeg kan rekke alt på to-do listen min er å stå opp tidligere. Lørdag, ingen unntak. Sove kan jeg gjøre når jeg blir gammel. Eller hva? Da var det “problemet” løst.

Neste “problem”: Kleskrise! Når du har et rom fullt av klær, men likevel ikke noe å ha på deg. Flere som kjenner seg igjen her? Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal ta på meg i dag. Det må være pyntet siden jeg skal i 50-årslag til pappa, men også mulig å bruke på jobb ettersom at jeg skal noen timer innom studioet før vi reiser. What to do..Det hjelper ikke akkurat på med denne snøen heller (dagens siste “problem”). Jeg begynner å bli rimelig lei av både boblejakker og måneboots. I utgangspunktet elsker jeg å pynte meg, men i det siste har ikke motivasjonen vært så stor når jeg likevel må pakke meg inn i alle disse klærne. 

Sånn.. Da var jeg ferdig med å klage. Oppdaterer med outfit senere når jeg har blitt enig med meg selv. Ha en fin lørdag så lenge <3 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg