JEG ER SÅ GLAD i RUMPA Mi

I går kom jeg over et par artikler som handlet om rumper. Store rumper. Det er tydeligvis en fordel å ha en stor bakdel. Ikke bare er det trendy, som vi alle har fått med oss etter å ha sett “Kardashians”, men det skal visst også være bra for helsen. Et stort pluss for oss med litt former. 

Ting som ble nevnt var blant annet at man lever lenger, mindre sjanse for hjerte- og karsykdommer, beskytter mot diabetes type 2, gir kloke barn og sist men ikke minst sies det at kvinner med store rumper er mer intelligente. Jeg liker utsagnene, men hvor mye som ligger i de er noe annet.. 

Dere finner artiklene HER & HER 🙂

Som Ulrik sier med sin vestlands-dialekt: “Bredt skråg”. Haha! Det høres mye bedre ut når det kommer fra han enn meg. Men nok om det. Jeg digger i hvert fall dette “rumpefokuset”. Denne trenden er classy og spør du meg er det også mye mer sexy å “vise” rumpe enn å vise pupper og lår. Ulrik nikker ved siden av meg her nå!

Før var jeg opptatt av å se smalest mulig ut til enhver tid. Heldigvis har fokuset endret seg. Nå kler jeg meg helst i klær som fremhever mine kvinnelige former, og aller helst rumpa. 

Tommel opp for store og sunne rumper    

28 kommentarer
    1. Mulig rumpa er fin, men dagens buksemote er jo forferdelig… i gamle dager på 80-tallet var også buksene på vei opp under armene og det var like usexy den gang.. Håper slutten av 90-tallets bukser snart er tilbake 😀

    2. Du må være veldig selvopptatt, tenk å vise frem
      rompa, så spesiell er du heller ikke. Latterlig
      egentlig !

    3. Kvinnfolk skal ha litt “skråg”, men ikkje “boggy” slik som diverse bilder i media i det siste. Om ein ikkje kjenner overgangen mellom ryggen og låra så blir det på lag som ein hesjastaur…

    4. Hehe jumbojet-kommentaren var rasende festlig og jeg ler godt av den, selv om den definitivt ikke var på sin plass her! Pilotfruen har ingen stor rumpe men den passer til resten av kroppen. Ferdig med den saken…!

    5. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å sløse tid og energi med å skrive frekke og stygge ting her, finn dere noe fornuftig å gjøre på!

    6. Hvis du først skulle vise fram rumpa di burde du kanskje vurdert et bilde som var lysere enn natta for noen rompe er det vanskelig å se på det bildet du har lagt ut.

    7. Rumpa såg så fin ut at jeg kjørte bildet i photoshop for å øke eksponeringen så en faktisk kunne se den.. 😉
      Kjør på med rumpebilder! 😛

    8. Skal det være en stor rumpe? hva slags signaleffekt sender det til dagens ungdom. En slank og flott kvinne som mener hun har stor rumpe. Skam deg!

    9. Pilotfrue?
      Jeg har opplevd mer enn de fleste på min alder?
      Hvilken verden er det denne skjøga tror hun lever i, haha!

    10. Sletter du kommentarer? Dårlige signaler du sender. Bare til å sette ett flytårn på plattformen. Så det blir litt mer signal for ufoene..

    11. Vanskelig å få et riktig inntrykk når du står fremoverbøyd. I alle fall ser den ikke stor ut, og du har en fin, smal midje og en jevn overgang til rumpen. Dette ser riktig så bra ut. Men som sagt burde du lagt ut et bilde stående.

    12. Rumpa ser ok ut den, men den er jo ikke spesielt stor. Ikke er der noe “sprett” i den heller. Skal man få “sprettrumpe” (svært få har naturlig “sprett” – ikke går det å trene seg til det heller) bør man gjøre som brasilianske kvinner ofte gjør – puffe den opp med silicon.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg