TATT PÅ FERSKEN

Det var tydeligvis ingen fare at jeg valgte å sove litt lenger i dag, når det ALLE snakker om er kommetarfusket til herr og fru Eriksen. Så viktig er det da ikke. De ble tatt og nå har de beklaget seg og er flaue over det hele. Punktum.

Det jeg reagerer på er at Lars Kristian (mannen til fotballfrue) ikke bare tar på seg skylden, men også får all skylden av hele bloggnorge og diverse medier. Tror dere virkelig at Caroline selv ikke visste noe om disse falske kommentarene? 

Jeg synes det er feigt å legge skylden over på ektemannen. Men jeg ser jo hvorfor de har valgt å gjøre det slik. Rett og slett for at saken skal se best ut for Caroline og bloggen. For det er jo det familien Eriksen lever av. Carolines blogg. 

Er det en ting som er sikkert så er det at denne dama har stålkontroll over det meste som skjer rundt henne. Det er beundringsverdig. Virkelig. Til og med i denne saken så har hun kontroll. Ser dere ikke det? Nå synes vi synd på henne. Det er jo det hun ønsket.

Pretty little liars 🙂

18 kommentarer
    1. Skal vi ikke heller konsentrere oss, om oss selv, og la ekteparet få leve sitt eget liv?
      Ingen er perfekt, selv ikke dem.

    2. ijr: Nå er det jo slik at hun (som meg) har valgt å være blogger og med det så følger blant annet dette.

      Men liker at du påpeker at ingen er perfekte. Det er helt sant 🙂

    3. 1 til ny leser! Du vant! Tapte 1 leser, men vant 2:-) helt enig i det du skriver her! Provoserer meg faktisk litt at mange virker så naiv og ikke skjønner at det beste er om LK tar skylden. Aldri livet om hun er uviten! Jeg tror hun også har skrevet falske kommentarer.

    4. Såå enig med deg Julianne! Siden dette kom fram i lyset om fotballfrue har jeg IKKE vært innom den “perfekte” bloggen hennes. Jeg ble bare syk og stresset av det, av at alt skulle være så perfekt. Jeg følger henne på Snap og det er MER enn nok. Dama er gravid for andre gang og HYSTERISK opptatt av å ikke legge på seg 1 gram! Hun har absolutt et kroppsfokus som i hennes øyne er sunt, men lider dessverre av spiseforstyrrelser, har ikke én treningsfri dag i sitt liv. Selv ikke på ferie. Syns hele dama er bare deprimerende. Hun er nydelig, men hun hadde trengt å lagt på seg noen fine, sunne kilo. Hun er helt innhult i ansiktet.
      Har nettopp oppdaget bloggen din og “suger” til meg alt 😊 Er så glad du har et normalt forhold til mat og kropp!! Tusen takk for det! ❤️👍🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg