SKÅL FRA DR. HOLMS

Hei, dere! Dagene går litt i surr her.. Kjenner jeg er kommet i skikkelig feriemodus. Herlig! Hvordan har dere det i romjulen?

Skiene vi har med oss står fortsatt til pynt. Hehe! Sånn kan det gå. Men moro har vi det 😀 I dag kom jentene oppover. Det blir gøy å ta en aldri så liten feiring med de også. I utgangspunktet skulle Ulrik og jeg tilbake til Oslo i kveld, men valgte å flytte hjemreisen til i morgen. Veldig førnøyd med den beslutningen.

Fikk forresten denne Helly Hansen genseren av Ulrik til jul. Superfresh! Når jeg kommer hjem skal jeg vise dere flere av gavene jeg fikk i år.   

Vi skrives     

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg